امروز:10 فروردین 1403

سامسونگ از مهندسان خود برای بهینه سازی اسنپدراگون 820 برای گلکسی اس 7 استفاده می کند

همانطور که می دانید سامسونگ برای استفاده از اسنپدراگون 820 در گلکسی اس 7 ، این پردازنده را برای تست از کوآلکام دریافت کرده بود. و بر اساس اطلاعات به نظر سامسونگ قصد دارد که در نسل بعدی گوشی گلکسی اس خود از دو نوع گوشی با دو پردازنده پرده برداری کند. البته این موضوع در گذشته بوده است و در گلکسی اس 5 دو نوع گوشی برای مناطق مختلف ارسال شده بود. اینک گزارشی منتشر شده است که سامسونگ مهندسان خود را برای کار بر روی گلکسی اس 7 گمارده است. با آریامونز همراه باشید.

اسنپدراگون 810 مشکلات بسیاری برای گوشی هایی که از آن استفاده کرده بودند به وجود آورده بود اما این مشکلات باعث شد که سامسونگ در گلکسی اس 6 و بقیه گوشی های سال 2015 خود فقط از پردازنده ی اگزینوس 7420 استفاده کند. کوآلکام نیز برای این که سامسونگ از اسنپدراگون 810 استفاده کند بسیار تلاش کرد و حتی این پردازنده را بهینه تر کرد اما سامسونگ بالاخره از اگزینوس 7420 استفاده کرد.

اینک زمان شروع فرآیند ساخت گلکسی اس 7 است و کوآلکام نیز برای اینکه سامسونگ از پردازنده ی اسنپدراگون 820 استفاده کند تلاش می کند. اما به نظر این میل یه طرفه نیست و سامسونگ نیز در تلاش است از پردازنده های اسنپدراگون 820 استفاده کند.

اینک گزارش ها از این خبر می دهند که سامسونگ مهندسان خود را برای کار بر روی پردازنده ی اسنپدراگون 820 به کار گماشته است.

پردازنده ی اسنپدراگون 820 یک پردازنده ی 8 هسته ای  و ساخته شده با تکنولوژی 14 نانومتری خواهد بود. این چیپست از پردازنده ی گرافیکی Aderno 530 استفاده می کند که نسبت به Aderno 430 تا 40 درصد سریع تر است. شما می توانید مقایسه ی پردازنده های نسل بعد و بنچمارک آن ها را از اینجا ببنید. همچنین می توانید بنچمارک اسنپدراگون 820 را از اینجا ببنید.