امروز:10 فروردین 1403

مشخصات جدید فاش شده از گلکسی اس 6 اج پلاس از یک رم 4 گیگابایت و یک پردازنده اگزینوس 7420 خبر می دهد

در چدیدترین اطلاعات فاش شده از گلکسی اس 6 اج پلاس حاکی از آن است که این گوشی از یک رم 4 گیگابایتی بهره خواهد برد. این اطلاعات فاش شده از منابع غیر مشخصی است و نمی توان به قطع آن را تایید کرد اما با هم اطلاعاتی خوبی برای تکنولوژی دوستان به حساب می آید. همچنین اطلاعات دیگری در کنار رم این گوشی منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که گفته شد این گوشی از یک رم 4 گیگابایتی استفاده می کند و همانطور که می دانید از نظر رم با گلکسی نوت 5 که به همراه این گوشی معرفی خواهد شد برابری می کند. همچنین اطلاعات دیگری در مورد پردازنده ی این گوشی نیز منتشر شده است. در اخرین شایعات پیرامون گلکسی اس 6 اج پلاس ، پردازنده ی گلکسی اس 6 اج پلاس اسنپدراگون 808 بود اما در این اطلاعات جدید پردازنده ی ان مانند پردازنده ی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 پلاس بیان شده است. اما باید منتظر یک گوشی با سرعت فرکانسی بیشتری باشیم.

همچنین این منبع در مورد باتری این گوشی نیز اظهار نظر کرده است و آن را 3000 میلی آمپر ساعتی اعلام کرده است. اینک باید صبر کنیم و ببینیم آیا این اطلاعات با معرفی گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 در ماه آینده به حقیقت می پیوندد یا خیر.