امروز:10 فروردین 1403

باریکترین گوشی سامسونگ با نام گلکسی A8 با تاییدیه TENAA چین وارد بازار خواهد شد

چند روز پیش اطلاعاتی درباره قابلیت های گوشی گلکسی A8 منتشر شد و حالا اعلام شده است این گوشی هوشمند گواهی تایید TENAA از چین را دریافت کرده است . با آریامونز همراه باشید …

گوشی گلکسی A8 با شماره مدل SM-A8000 تائیدیه TENNA را از چین گرفته است و عکس هایش مشابه عکس های قبلی است . TENNA اعلام کرده است این فبلت با صفحه نمایش 5.7 اینچی AMOLED رزولوشن Full HD دارد . البته در خبرهای قبلی صفحه نمایش این دستگاه 5.5 اعلام شده بود که اشتباه است .

احتمالا پردازنده این گوشی 8 هسته ای اسنپدراگون 615 با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتزی است و از حداکثر فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتزی این تراشه کمتر است . البته رگولاتور اطلاعاتی درباره پردازنده این گوشی مطرح نکرده بود ، اما با توجه به قیمت آن انتظار این پردازنده را خواهیم داشت . این فبلت رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16گیگابایتی دارد که با استفاده از اسلات کارت حافظه خارجی می توانید فایل های بیشتری را ذخیره کنید .

دوربین اصلی گوشی 16 مگاپیکسلی ، سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی که مخصوص عکس های سلفی است 5 مگاپیکلسی است . البته گوشی گلکسی A7 سامسونگ با دوربین 13 مگاپیکسلی وارد بازار شد و انتظار می رفت که گوشی A8 با کیفیت دوربین خیلی بالاتری عرضه شود .

گوشی A8 سامسونگ با ابعاد 5.94 در 76.7 در 158 باریکترین گوشی تولید شده این شرکت است . البته این طول شاید طول زیادی برای یک گوشی با صفحه نمایش 5.7 اینچی باشد زیرا گلکسی نوت 4 از این گوشی 4.5 میلی متر کوتاه تر است اما وزن این گوشی 142 گرم است .
به گوش می رسد این گوشی از یک باتری 3050 میلی آمپری استفاده می کند اما جای سوال است که باتری با این ظرفیت چطور درون این گوشی باریک و سبک قرار می گیرد .

سیستم عامل پیش فرض این گوشی اندروید 5.1 آب نبات چوبی است و از شبکه LTE نیز پشتیبانی می کند . دقیقا مشخص نیست این فبلت در چه زمانی و با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد اما احتمالا عرضه آن خیلی دور نخواهد بود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم