امروز:31 فروردین 1403

با کم رنگ کردن فضای مجازی مشکل حل نمی شود

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر واعظی که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به استان خراسان رضوی و شهر مشهد سفر کرده است از نزدیک با حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد دیدار و گفتگو کرد. ادامه مطلب را برای اطلاع از این گفتگو از دست ندهید.

واعظی در این دیدار با بیان اینکه مردم استان خراسان از آن جهت که از برکت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا علیه‌السلام بهره می‌برند، از برکات ویژه‌ای در زندگی برخوردار هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه خدمت به زوار امام رضا(ع) را ایرانیان یک عبادت می‌دانند، گفت: امسال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان خراسان رضوی اعتباری بیش از 5 هزار میلیارد ریال صرف شده است.

در این دیدار آیت‌الله علم‌الهدی نیز استفاده بهینه از ابزارهای جدید فناورانه را یک موهبت الهی خواند و گفت: اگر نتوانیم استعداد جوانان را در حوزه ICT به سمت و سوی الهی سوق دهیم، قطعاً در جهت آسیب پیش خواهد رفت.

آیت الله علم الهدی توصیف شرایط دنیای کنونی و لزوم استفاده از فضای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی مجازی گفت: مسدود کردن فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و یا جلوگیری از استفاده مردم و جوانان از این ابزار فناوری راه حل مناسبی نیست بلکه باید به گونه ای مدیریت کرد که عوارض منفی و آسیب های احتمالی آن به حداقل برسد

آیت الله علم الهدی در ادامه گفت: شما در خط مقدم قرار دارید و بدنه مدیریتی شما پشت سر قرار دارند، پس مراقب باشید که در خط مقدم کار را بر اساس رضایت خداوند و مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه سازی ظهور امام زمان فراهم سازید

منبع : سایت وزارت ارتباطات

Web Developer and Design