امروز:10 فروردین 1403

به احتمال زیاد گلکسی اس 7 با پردازنده اسنپ دراگون 820 و اندروید M عرضه می شود

در هفته های گذشته شایعات زیادی درباره گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس مطرح شد و تصاویری نیز این دو فبلت منتشر شد و حالا اخباری راجع به پرچمدار جدید سامسونگ با نام گلکسی اس 7 به گوش می رسد . این اخبار می گویند شرکت کره ای سامسونگ قصد دارد پرچمدار جدید خود را با پردازنده اسنپ دراگون 820 عرضه کند . با آریامونز همراه باشید …

شایعاتی مطرح شد که در طی چند هفته سامسونگ گلکسی اس 7 را با چیپست جدید شرکت کوالکام همراه با نسخه مجهز به پردازنده اکسینوس تست می کند . حالا خبری منتشر شده که سامسونگ در حال تست گلکسی اس 7 با اسنپ دراگون 820 است .

توسعه گلکسی اس 7 با اسم رمز Jungfrau یک تا دو ماه زودتر از گلکسی اس 6 شروع شده است یعنی برای توسعه این اسمارت فون از متدولوژی Agile استفاده می شود .

این متدولوژی توسعه سرعت تولید گلکسی اس 7 را سرعت می دهد و همان طور که خبری منتشر شد که این گوشی در نیمه دوم سال جاری عرضه می شود . تولید گلکسی اس 7 شروع شده است اما انتظار نداریم در کریسمس به بازار عرضه شود اما شاید در زمانی زودتر از زمان های مرسوم در سال 2016 معرفی شود .

11111111

مدارک فاش شده گلکسی اس 7 را نگاه کنید . این مدارک نشان می دهد در این اسمارت فون از اندروید M استفاده خواهد شد و کد Jungfrau مشاهده می شود و در کنار این کد پردازنده اسنپ دراگون MSM8996 می باشد که نشان می دهد گلکسی اس 7 از اسنپ دراگون 820 استفاده می کند .

222222

به این نتیجه می رسیم که سامسونگ گلکسی اس 7 را با پردازنده اکسینوس و پردازنده جدید کوالکام تست می کند و اندروید M را در این گوشی توسعه خواهد داد . باید منتظر بمانیم و ببینیم پرچمدار جدید سامسونگ با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد شد .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم