امروز:10 فروردین 1403

تماشا کنید: خلاصه ی مراسم معرفی آیفون 6 اس اپل در 8 دقیقه

اپل در روز چهارشنبه ی هفته ی گذشته از گوشی جدید خود به همراه آیپد جدید خود پرده برداشت. اما کار به همین جا خلاصه نشد و اپل از 2 محصول دیگر نیز پرده برداشت. اپل تی وی جدید و اپل واچ های جدید با قابلیت شخصی سازی بسیار وسایلی بودند که اپل در مراسم چهارشنبه شب خود آن ها را معرفی کرد. ما در آریامونز ویدئوی خلاصه شده از مراسم معرفی آیفون 6 اس اپل را برای شما اماده کرده ایم . با آریامونز همراه باشید.

اپل در این مراسم از وسایل مهمی رونمایی کرد. از جمله ی آن می توان به آیپد پرو و آیفون 6 اس اشاره کرد. ایپد پرو اپل اولین آیپد اپل با نمایشگر 12.9 اینچی است و امکانات بسیار خوبی در این تبلت قرار داده شده است. از جمله ی آن ها پشتیبانی از اپل پنسیل و کیبرد اپل می باشد. شما به راحتی می توانید به این تبلت کیبرد خود را متصل کنید و با آن کار کنید. اما بهبود های دیگری نیز انجام گرفته است. از جمله آن نمایشگر بسیار خوب این تبلت می باشد.

علاوه بر آیپد پرو دو گوشی جدید اپل یعنی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس دو گوشی ای هستند که در این مراسم معرفی شدند و خبری از آیفون 6 سی نبود و به نظر اپل این اشتباه آیفون 6 سی را تکرار نخواهد کرد. اپل در مراسم معرفی به قدرت این دو گوشی توجه خاصی کرده بود و همچنین دوربین این دو گوشی به 12 مگاپیکسل ارتقا یافته بود. علاوه بر این این دو گوشی به 3D touch نیز مجهز شده اند.

اینک با ما همراه باشید.