امروز:8 اردیبهشت 1403

مونز استریم: از ویژگی های FIT در گوشی ZTE Nubia Z9

اردیبهشت ماه امسال، کمپانی ZTE از گوشی جدیدش با نام ZTE Nubia Z9  رونمایی کرد.از ویژگی های جالب این دستگاه می توان به نمایشگر بدون حاشیه آن اشاره کرد که ظاهری منحصر به فرد خلق کرده است.

از دیگر ویژگی های این گوشی که آن را از سایر گوشی های هوشمند متفاوت و جالب تر کرده است، می توان به قابلیت واکنش گرای FIT در آن اشاره کرد.

با این فناوری به کار رفته شده شما می توانید با لمس کردن روی حاشیه های صفحه نمایش این گوشی از چندین حرکت کاربردی و یک سری امکانات ایت این گوشی استفاده کنید که برای مثال اگر شما با دو انگشت خود حاشیه گوشی را از بالا به پایین لمس کنید، نمایشگر گوشی خاموش می شود و اگر دو طرف گوشی را فشار دهید می توانید با گوشی عکس برداری کنید.

 

از دیگر مشخصات این گوشی نیز ، دارا بودن از صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت 1080P و پردازنده اسنپدراگون 810 و رم 3 گیگابایتی و همچنین دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی می باشد.

با اینکه اطلاعاتی در بازار جهانی به صورت دقیق از این محصول در اختیار نداریم، اما این گوشی با قیمت 600 دلار در بازار آمریکا به فروش می رسد.

اخیرا نیز این کمپانی ویدیویی در این رابطه منتشر کرده است که به معرفی این ویژگی منحصر به فرد پرداخته است که با هم این ترلر زیبا را تماشا می کنیم:

 

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.