امروز:10 اردیبهشت 1403

4 راه برای افزایش زمان نگهداری شارژ در گلکسی اس 5 :Galaxy S5

اگر با اریامونز همراه بوده باشید حتما با سری اموزش های گلکسی اس 5 همراه بوده اید.امروز با شما ییم تا چگونگی افزایش شارژ دهی گلکسی اس 5 را در اختیار شما قرار دهیم.با اریامونز همراه باشید.

Power-saving mode

این بخش از بخش های اساسی گوشی های اندرویدی است که در تمام ورژن های جدید ان را می بینید.اگر هم به یاد داشته باشید این ویژگی از گلکسی اس 2 به بعد به همین منوال وجود دارد.پس چیز عجیب و خارق العاده ای نیست.

با این بخش بسیاری از فعالیت ها را محدود می کنید.برای همین بازی و برنامه های گرافیکی را به خوبی نمی توانید اجرا کنید پس قبل از شروع به بازی این بخش را غیر فعال کنید.

افزایش شارژدهی به میزان 12.5 روز

شما می توانید با این امکان جدید سامسونگ زمان شارژدهی را در زمانی که 100 درصد شارژ شده است به 12.5 روز برسانید یعنی با 10 درصد شارژ می توانید به مدت 1 روز گوشی خود را روشن نگه دارید.

این ویژگی رنگ ال سی دی شما را سیاه سفید می کند و شما فقط می توانید 6 برنامه انتخاب کنید و فقط از ان 6 برنامه می توانید استفاده کنید.

Settings > Power Saving > Ultra Power Saving mode

Location settings

Brightness

اکثر افراد روشنایی صفحه خود را بر روی AUTO MODE می گذارند که باعث می شود سنسور های گوشی شما کار کند و شارژ اضافی استفاده کند.برای همین خودتان روشنایی را کنترل کنید.

اشتراک گذاری