امروز:1 اردیبهشت 1403

10 اپلیکیشن برای مدیریت کارهای روزمره

مدیریت کار

همه ما کارهای روزانه ای داریم که در سطح اهمیت های مختلفی قرار دارند و به دلیل کمبود وقت و فراموشی ممکن است زمان کارهای با اهمیت را صرف کارهای بی اهمیت کنیم و یا برعکس و یا به دلیل فراموشی یک کار را انجام ندهیم. به هر حال همه ما نیاز به مدیریت کارهایمان داریم تا بتوانیم از زمان استفاده کنیم. اگر فرد دقیق و منظمی باشید ما در این مطلب به شما 10 نرم افزار برای مدیریت کارهای روزانه معرفی خواهیم کرد.

Wunderlist

این اپلیکیشن یکی از برترین نرم افزارهایی است که شما می توانید با آن کارهایتان را لیست کنید و این نرم افزار به موقع هشدار بدهد و از طرفی می توانید کارهایتان را بعد از انجام مارک کنید. با این اپ شما می توانید نوشته ها و کارهایتان را در دستگاه های مختلف هماهنگ کنید چرا که بانک اطلاعاتی این نرم افزار در فضای ابری است. از همه مهم تر می توانید نوت ها و رویدادها را در این برنامه بنویسید و با دیگران به اشتراک گذارید. برای دانلود این برنامه می توانید به Wunderlist مراجعه نمایید.

Genius Scan

برنامه Genius Scan یک برنامه متفاوت از نوت برداری به طور معمولی است. با استفاده از Genius Scan می توانید هر یادداشت یا نوشته ای را اسکن کنید و نوت ها را برای خودتان در گوشی نگهداری کنید. شما می توانید با این اپلیکیشن نوت های اسکن شده را به اشتراک گذارید. برای دانلود به Google Play مراجعه کنید.

Cloud Storage Apps

این برنامه در واقع یک جعبه جادویی است که به شما امکان می دهد به دسته برنامه ها نظیر دراپ باکس و… دسترسی داشته باشید و بتوانید از آن فضای مورد نیاز خود را بر طرف کنید. در واقع Cloud Storage Apps برنامه ای یک چند در یک است که برای افرادی که از تکنولوژی در مدیریت و کارهای روزانه شان استفاده می کنند طراحی شده است. علاوه بر دراپ باکس می توان از اسکای درایو و گوگل درایو در این اپلیکیشن استفاده کرد.

Evernote

برنامه Evernote برترین نرم افزارهای کاربردی برای مدیریت کارهای روزانه و نوت برداری محسوب می شود. Evernote امکان قراردادن نوت صوتی و تصویری را نیز به شما می دهد. برای دانلود به Google Play مراجعه کنید.

Glassboard

اپ Glassboard در واقع یک شبکه اجتماعی است که برای گروه های خاص بکار می رود که می توانند با هم به تبادل و اشتراک اطلاعات بپردازند. در واقع با Glassboard می توان هر گونه فایلی را با دیگران به اشتراک گذاشت. نکته مهم در استفاده از Glassboard این است که تمام فعالیت های شما با گروهتان در این برنامه کاملا خصوصی و محافظت شده است.

Asana

در این برنامه گروه های کاری می توانند با هم بر روی یک پیج به مدیریت برنامه ها بپردازند بعد از اینکه این برنامه بر روی گوشی همه همکاران نصب و همگام سازی شد، قادر خواهند بود لیستی از کارها را آماده کنند و بعد از آن برای هر فرد و هر پست به تناسب نوت ها را ارسال کنند و از طرفی تمام همکاران می توانند بدون درنگ نوت ها را ویرایش کنند. برای دانلود به Google Play مراجعه کنید.

Adobe Edge Inspect

برنامه Adobe Edge Inspect یک برنامه اختصاصی برای طراحان سایت است که می توانند به وسیله آن کدهای تولید شده ی خود را در پلتفرم های مختلف نظیر تبلت و گوشی مدیریت کنند. این افراد می توانند با استفاده از ویژگی های Adobe Edge Inspect به تنظیم کدهای html و css بپردازند. بنابراین اگر از جمله طراحان سایت و قالب هستید حتما این برنامه را برای حرفه ای تر شدن کارهایتان نصب کنید. برای دانلود این نرم افزار بع Google Play مراجعه کنید.

 

Mint

برنامه هوشمند Mint یک نرم افزار برای دنبال کردن فعالیت های مالی است که می توان از طریق آن میزان ارقام ورودی و خروجی یا همان هزینه ها و درآمد ها را مشخص کرد از طرفی می توان نرخ هزینه برخی از فعالیت ها نیز در کشور های خارجی از این طریق پیگیر شد. برای دریافت این برنامه به Google Play مراجعه کنید.

LogMeIn

برنامه LogMeIn به شما امکان می دهد بعد از اینکه آن را بر روی گوشی اندرویدی نصب کردید به وسیله آن به دسکتاپتان دسترسی داشته باشید. بدین وسیله نه تنها می توانید به راحتی فایل های متنی را باز کنید بلکه می توانید فایل های اجرایی را نیز باز کنید. این برنامه برای گوشی های اندرویدی رایگان نیست و 30 دلار قیمت دارد. برای دریافت این اپلیکیشن به Google Play مراجعه کنید.

Square

 

برنامه Square یک ب ابزار کاربردی برای دارندگان کسب و کار کوچک است که شما را در هر صورتی  از تراکنش های مالی تان باخبر می کند. همچنین می توانید به راحتی از پرداخت موبایلی استفاده کنید.  همچنین این اپلیکیشن با ارسال یک پیام متنی به خریداران، میزان تراکنش و کارهایی که انجام داده اند را به آن ها اطلاع می دهد. برای دریافت این برنامه به Google Play  مراجعه کنید.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.