امروز:18 اردیبهشت 1403

do not disturb در گلکسی اس 5:Galaxy S5

همانطور که با ما بوده اید حتما با سری اموزش های Galaxy S5 همراه بوده اید.در سری های قبلی گلکسی شما می توانستید گزینه ای به نام do not disturb را ببینید اما در گلکسی اس 5 نمی توانید همچنین گزینه ای را ببینید.شاید در نگاه اول فک کرده باشید که این امکان وجود ندارد اما این امکان با نام دیگه ای وجود دارد.با ما با این اموزش همراه باشید.

do not disturb چیست؟

این امکان به شما این قدرت را می دهد که در مواقعی که در جلسه اید صدای ان قطع شود و یا در ساعات خواب و هر موقع دیگر تنظیماتی روی گوشی خود با برنامه ریزی قبلی انجام دهد.

 

do not disturb را کجا پیدا کنیم؟

در گلکسی اس 5 این امکان به Blocking Mode تغییر یافته است.شما در تنظیمات با رفتن به بخش Blocking mode  می توانید به راحتی به تنظیمات ان دسترسی داشته باشید.

تنظیمات Blocking mode

در این بخش 3 ویژگی قابل استفاده است.اولین بخش block incoming calls  است که تمام تماس های ورودی شما را یلاک می کند.دومین ویژگی turn off notifications  است که با ان می توانید صدا ی تمام اخطار ها را بدون صدا می کند.و گزینه اخر تمام الارم ها را خاموش می کند.در بخش set time  هم می توانید always را بزنید که با اینکار دستی این ویژگی ها فعال و غیر فعال کنید.و در قسمت بعد می توانید زمان را وارد کنید ولی برای دادن زمان باید always  غیر فعال کنید.

نکته:شما با فعال کردت بلاکینگ اگر هم زمان بلاک کردن نباشد با این حال در بالا علامت مخصوص ان را  خواهید دید.

اشتراک گذاری