امروز:13 اردیبهشت 1403

اپلیکیشن های ویندوز8.1 چه مقدار فضا اشغال کرده اند؟

اپ

آیا شما اپلیکیشن های مختلفی را بر روی ویندوز 8.1 تان نصب کرده اید که به شما کمک می کنند سریع تر باشید. اما این اپ ها فضایی را اشغال می کنند که ممکن است برای تبلت و یا لپ تاپ ویندوزیتان مشکل ساز باشد. در اینجا روشی برای فهمیدن میزان فضای مورد استفاده اپ های مورد استفاده شما وجود دارد. با ما باشید.

نکته: در این آموزش از لپ تاپ استفاده شده است و ما بجای لمس کردن گزینه های مختلف مجبوریم با موس روی آن ها کلیک کنیم. پس اگر در جایی گفته شد بر روی چیزی کلیک کنید منظور همان لمس کردن می باشد.

برای شروع، کلید های ترکیبی Windows key + C را بفشارید تا نوار چارم از گوشه سمت راست خودش را نشان دهد. البته برای دسترسی به نوار چارم به تعداد انسان های روی زمین راه های مختلفی وجود دارد!!!!!

سپس بر روی گزینه Change PC Settings کلیک کنید.

در این قسمت بر روی Search and Apps کلیک کنید.

در صفحه جدید و از پنل Search and Apps بر روی گزینه Apps sizes کلیک کنید.

زمانی که شما وارد Apps sizes شوید یک نوار پیشرونده  determines the app sizesرا مشاهده خواهید کرد که به تجزیه و تحلیل برنامه های برنامه های نصب شده مبادرت می ورزد ( اوخ)!!!!!!

     

و یک پیغام هم مشاهده خواهید کرد که فضای در دسترس موجود در تبلت و یا لپ تاپتان را به شما می گوید.

و زمانی که تجزیه و تحلیل تمام شود یک لیست از اپ های نصب شده را خواهید دید که جلوی هرکدام میزان فضایی که هر کدام اشغال کرده اند نوشته شده و برای حذف یک اپ کافی است بر روی نام آن کلیک کنید و سپس بر روی دکمه Uninstall کلیک کنید.

و اکنون شما می توانید اپ های موجود روی ویندوزتان را بهتر ردیابی کنید و از پر شدن غیرمنتظره فضای موجود جلوگیری کنید.

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.