امروز:9 اردیبهشت 1403

عیب یابی اینترنت با گوگل کروم

کروم

در تمام دنیا مشکل اتصال به اینترنت به نحوی وجود دارد و ما نیز از این مشکل مستثنی نیستیم. زمانی که شما با یک مشکل در اتصال به اینترنت برخورد می کنید یافتن مشکل همیشه کار چندان آسانی نخواهد بود. ابزارهای بسیاری نظیر پینگ، تریس‌روت، نت‌استت و… که کارایی قابل قبولی هم دارند، برای یافتن و حل کردن مشکلات اتصال شبکه وجود دارند؛ اما در اینجا می خواهیم ابزار ساده ای را به شما معرفی کنیم که نیازی به تخصص ندارد. با ما باشید.

در صورتی که با برنامه های گفته شده آشنایی نداشته باشید و یا به دنبال روش ساده‌تری که تمامی مشکلات احتمالی را هم پوشش بدهد هستید ، به گوگل مراجعه کنید چرا که این شرکت اپلیکیشن Chrome Connectivity Diagnostics را برای مرورگر کروم ارائه کرده است که نیاز شما را برطرف خواهد کرد. این برنامه آزمایشات مختلف شبکه را دارد و نتایج آزمایشاتش را به صورت ساده، قابل فهم و جذاب به نمایش می‌گذارد. پس از اینکه Chrome Connectivity Diagnostics را از فروشگاه کروم دانلود و نصب کردید،برنامه را اجرا کنید تا کارش را شروع کند.

 

کروم

اگر می خواهید تمام تست‌ها و نتایجشان نمایش داده شوند، بر روی آیکن چرخ‌دنده کلیک کرده و Show passing tests را انتخاب کنید. با کلیک بر روی هر یک از تست‌ها، توضیحات مختصری از آن آزمایش نمایش داده  می شود و لینک log ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

کروم

به همین سادگی

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.