امروز:14 اردیبهشت 1403

تغییر سرور dns و افزایش سرعت وبگردی

ایا می دانید اینترنت چگونه کار می کند؟اگر گیک نباشید و ار دوستانتان که گیک نیستند بپرسید جوابی برای شما ندارند.شما وقتی می خواهید AriaMoons.com  را باز کنید . isp یا همان شرکتی که از ان اینترنت گرفته اید با استفاده از یک dns  سرور سایت مورد نظر را می خواند و مراحل بعدی اتفاق می افتد.گیج نشوید این ها فقط اسم هستند و نیازی به اطلاعات قبلی ندارند.این مطالب را گفتم تا با اهمیت این مبحث اشنا شوید.اما شما می توانید Dns server  خود را عوض کنید و مشکلات سرعت و نیامدن بعضی از سابت ها را رفع کنید. برای این کار شما می توانید به صورت دستی اقدام کنید که در مقاله زیر موحود است.

تغییر دستی dns سرور در این مقاله

اما ما در این مقاله قصد معرفی نرم افزار   ChrisPC DNS Switch داریم.با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی با چند کلیک به Dns server  های دیگر متصل شوید.

دانلود برنامه از سایت سازنده لینک سایت

بعد از دانلود و نصب ، با اجرای برنامه در ایکون های پایین صفحه این برنامه مانند شکل ظاهر می شود که شما با رفتن بر روی All DNS Presets همه سرور ها را ببینید. ChrisPC-DNS-Switch برای ورود به برنامه ی اصلی می توانید Show DNS Switch را بزنید. این برنامه از بیش از 30 در ان اس سرور پشتیبانی می کند از جمله google Dns و yandex. شما بعد از انتخاب سرور مورد نظر change dns  را بزنید.برای باز گرداندن به dns  اصلی می توانید Restore DNS را بزنید. ChrisPC-DNS-Switch-Settings   شما همچنین می توانید Dns  مورد نظر خود را که در این برنامه نیس وارد کنید برای این کار به بخش DNS Database بروید و Add DNS Preset را بزنید.و اطلاعات ان ذا کامل کنید. ChrisPC-DNS-Switch-Settings_Database