امروز:10 فروردین 1403

استفاده اتوماتیک از پس زمینه های Bing برای پس زمینه دسکتاپ

تصویر پس زمینه ی دسکتاپ خیلی مهم است.اگر پس زمینه های زیبا بگذارید حتما متوجه می شوید که روی روحیه ی شما تاثیر مثبت دارد.اما پیدا کردن پس زمینه هر روز!!اگر شما با Bing  اشنا باشید می دانید که هر روز پس زمینه ی ان عوض می شود.خود من قبل از این روش هر روز سایت Bing را برای این پس زمینه ها چک می کردم.در این روش پس زمینه دسکتاپ شما همیشه با bing هماهنگ می شود و پس زمینه های ان برای دسکناپ انتخاب می شود.

برای شروع به ادرس زیر بروید و Bing Desktop  را دانلود کنید.

 دانلود Bing Desktop

پس از نصب،  bing Desltop به شکل زیر است.

 پس زمینه های Bing

برای این که پس زمینه ی شما با Bing هماهنگ شود بر روی” i” کلیک کنید و تیک “make Bing hompage image your desktop background” را فعال کنید.

 پس زمینه های Bing

ذخیره کردن عکس ها ی Bind Desktop

Bing Desktop  پس شمینه شما را مانند Bing  می کند اما هر عکس فقط 7 روز روی رایانه ی شما وجود دارد و بعد از ان پاک می شود و شما نمی توانید از ان استفاده کنید.برای این که عکس ها را ذخیره کنید مسیر زیر را دنبال کنید.

ابتدا hidden  همه ی فایل ها را بردارید. سپس به درایو ویندوز بروید و به users  بروید. در این قسمت user  اصلی را انتخاب کنید.سپس app data  را که فولدر کم رنگی است را انتخاب کنید.app data

ادامه ی مسیر را مانند شکل ادامه دهید.الان به فولدر عکس ها رسیدید.شما ار هر عکسی که خوشتان امد کپی بگیرید.به همین راحتی شما می توانید عکس ها را کپی کنید و برای خود داشته باشید.

app data-bing desktop

امیدوارم از این اموزش استفاده کامل را ببرید.