امروز:9 فروردین 1403

تغییر تم مترو ویندوز 8 و ویندوز 8.1

اگر شما از کاربران ویندوز 8 باشید حتما با برای تغییر رنگ و تم مترو تلاش کرده اید اما  با این مشکل مواجه بوده اید که نتوانستید هر تم و عکسی را پشت زمینه ی ان بگذارید .این اموزش کاملا مشکل شما را حل خواهد کرد.با اریامونز همراه باشید.

 

در این چند نرم افزار مختلف وحود دارد اما از دید ما بهترین و بی نقص ترین برنامه decor8 است.دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد از جمله محیط زیبا و عملکرد کامل.

چرا عملکرد کامل؟؟معنی ان چیست؟خب یه لحظه برنامه ی windows 8 start screen editor را سرچ کنید !دیدید که پشت بلاک های ویندوز 8 به جای پس زمینه رنگ خاصی قرار می گیرد.

وقت شروع اموزش است.

1-ابتدا برنامه را دانلود کنید.(این برنامه پولی بوده و می توانید نسخه ی کامل و رایگان را از سایت های ایرانی دریافت کنید.لینک )

2-حالا برنامه را نصب کنید.

3-وارد برنامه شوید.

تغییر تم مترو ویندوز 8 و ویندوز 8.1 (decor8 )

 

همانطور که در تصویر می بینید محیط ویندوز هشتی و سادگی.

برای تغییر پس زمینه مترو وارد برنامه شوید.

سپس همانطور که در تصویر می بینید خود برنامه تم های مختلفی دارد که می توانید استفاده کنید همچنین در بالای تقویذ می توانید وضوح تصویر و رنگ منو ها را انتخاب کنید همچنین می توانید چند عکس را انتخاب کنید و زمان ان را انتخاب کنید.به صورت پیش فرض 30 دقیقه است.البته این نرم افزار ویژگی های دیگر دارد از جمله  ان تغییر عکس لاک اسکرین  است.