امروز:9 اردیبهشت 1403

اموزش فیدلی(feedly)

اموزش فیدلی(feedly) 9

چند وقتی است که گوگل ریدرز از سیستم های گوگل برپیده شده است اما به سرعت سایت هایی برای این خدمت جایگزین گوگل شد.یکی از بهترین ان ها feedly است.یکی از مزایای ان سادگی و مهمتر از ان می توان اطلاعات گوگل ریدر را به ان انتقال دهید.در این اموزش مما نحوه ی ثبت نام و کار با فیدلی را به راحتی بیان می کنیم و در اینده اموزش های انتقال اطلاعات از گوگل ریدر به ان را اموزش خواهیم داد. با اریامونز همراه باشید.

 

ابتدا از این لینک وارد سایت فیدلی شوید.

صفحه ی زیر را می بینید.می توانید مانند شکل اول login را انتخاب کنید یا مانند شکل دوم از منوی کناری login  را انتخاب کنید.

 

 

اموزش فیدلی(feedly)

 

 

اموزش فیدلی(feedly)

 

در مرحله ی بعد صفحه ای مانند شکل زیر باز می شود که در صورتی که در جیمیل باشید فقط شکل زیر را می بینید و accept را بزنید. و در صورتی که وارد نباشید username و password جیمل خود را وارد کنید.(فقط جیمل )

 

اموزش فیدلی(feedly)

 

یه همین راحتی وارد شدید حالا نیاز دارید تا فید های مختلف را ثبت کنید برای این کار مانند شکل بر روی add content کلیک کنید و ادرس فید سایت مورد نظر را وارد کنید.(ما در اینجا http://www.AriaMoons.com/rss  را وارد کرده ایم.)

نکته: فید اکثر سایت ها به این صورت است: rss یا feed+/+ادرس سایت است.

3

 

 

بر روی مثبت کنار ان کلیک کنید تا به لیست فید های شما اضافه شود.

در صفحه بعد اسم این فید را به دلخواه بنویسد و سپس بک دسته بندی برای ان انتخاب یا مانند شکل اضافه کنید.(این کار در صورتی کع فید های زیادی داشته باشید برای مرور بهتر لازم است.)

 

4

 

فید با موفقیت ثبت شد حالا برای اینکه فید را ببینید به تب my feedly بروید و دسته یندی ها و فید های شما در ان جا نمایش داده می شود.

5

 

یکی از ویژگی های این فید این است که اگر شما از یکی ار فید عا خوشتان امد می توانید ان را ذخیره کنید .مانند شکل زیر save را یزنید.

6

 

این فید در تب my feedly  و در بخش saved for later ذخیره می شود.

 

7

 

به همین سادگی شما از فیدلی استفاده خواهید کرد.

با اموزش های تکمیلی اینده ی ما همراه باشید.