امروز:10 اردیبهشت 1403

آموزش پاک کردن اکانت ویچت (wechat)

آموزش پاک کردن اکانت ویچت (wechat) 16

نرم افزار ویچت یکی از محبوب ترین مسنجرهای موبایل در دنیا می باشد که روزانه میلیون ها کاربر را سرگرم خود می کند. اما دوستان زیادی وجود دارند که از این نرم افزار خسته شده اند و دوست دارند این برنامه را حذف کنند اما قبل از آن دوست دارند تمام اطلاعتشان را از بین ببرند و اکانتشان را حذف کنند. ما در این آموزش به روش حذف اکانت وی چت می پردازیم. با ما باشید.

روش سه مرحله ای

مرحله اول: پاک کردن تاریخچه و غیر فعال کردن اکانت های متصل به وی چت

برای اینکار ابتدا باید وارد اکانت خود در وی چت شوید. اگر شما نمیتوانید وارد اکانت ویچت خود شوید باید فراموشی رمز را بزنید تا پسورد خود را بازیابی کنید.

برنامه ویچت باز کنید به قسمت Setting بروید سپس بر روی General کلیک کرده و Clear Chat History را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. (این دکمه را میتوانید پایین قسمت Setting پیدا کنید) سپس بر روی دکمه قرمز Clear Chat History کلیک کنید.

بعد از اجزای مراحل بالا در قسمت Setting روی پروفایل  کلیک کرده و گزینه My Account را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. سپس در این قسمت هر سه سرویس خود(QQ ID, Phone and Facebook) را غیر فعال و قطع کنید فقط سرویس ایمیل را فعال کنید با کلیک بر روی آن میتونید ایمیل خود را وارد کرده تا گروه مدیریت ویچت بتواند با استفاده از این ایمیل اکانتتون را حذف کند.

بعد از فعال سازی سرویس ایمیل برای ادامه باید یک ای دی ایجاد کنید اگر قبلا ایجاد کردین نیازی به این کار نیست برای ایجاد آی دی ذر قسمت My Account بر روی گزینه Wechat ID تاچ کنید و یک آی دی ایجاد کنید.

حالا میتوانید برنامه ویچت خود را پاک کنید که نحوه پاک کردن آن درمرحله سوم با توجه به نوع تلفن همراه توضیح داده شده است.

 

نحوه پاک کردن اکانت وی چت در صفحه فیسبوک:

اگر شما از فیسبوک در ویچت استفاده کردین باید وارد اکانت فیسبوک خود شده و مراحل زیر را دنبال کنید تا اشتراک فیسبوک در ویچت را پاک  کنید.

۱- به سایت فیسبوک رفته وارد اکانت خود شده و  WeChat App را در صفحه پیدا کنید.

۲- بروی Setting  برای Wechat App کلیک کنید.

۳- بر روی Remove app کلیک کنید سپس گزینه Delet all you WeChat activity on Facebook  را تیک بزنید.

۴- بر روی Remove کلیک کنید.

تمام شد. خوب الان ویچت شما از روی اکانت فیسبوکتان حذف شد.

 

مرحله دوم: فرستادن درخواست پاک کردن اکانت وی چت با ایمیل

اگر میخواهید درخواست حذف اکانتتون را از طریق وب میل ها (Gmail، Yahoo! Mail یا Hotmail) بفرستید ابتدا نمونه درخواست را با کلیک کردن بر روی تصویر زیر دانلود کنید و قسمت هایی که در بالا گفته شد با توجه به اطلاعات اکانتتون تغییر بدهید.

بر روی دکمه SEND A REMOVAL REQUEST  کلیک کنید این نمونه درخواست حذف اکانت وی چت هست که بعد از کلیک کردن  بر روی آن باید با  (Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Apple Mail…), پر کرده و قبل از فرستادن درخواست باید  قسمت های [Your WeChat ID], [Your Email Address], [Your Mobile Phone Number] and [Your Name] را با توجه به اطلاعات اکانتتون تغییر داده سپس پیام را بفرستید.

 

فایل زیر با فرمت .txt هست که با گوگل و نورتون و Avg اسکن شده است و امن هست. بعد از دانلود و ایجاد تغییرات در فایل بالا آنرا کپی کرده و قسمت ایمیل جدید پیست کنید. سپس اطلاعات دیگر را طبق اطلاعات پایین وارد کنید و ایمیل درخواست حذف اکانت ویچت را بفرستید.

To:
support@wechat.com
Cc:
wechatenquiry@wechat.com
Email Subject:
Objection to processing. User Account and Personal Information Removal Request.
Message Body:

کپی ویرایش شده فایل تکست

مرحله سوم: حذف نرم افزار وی چت از روی گوشی

نحوه حذف وی چت از روی گوشی های مختلف

با توجه به سیستم عامل گوشیتون روی تصاویر مورد نظر کلیک کنید.

          

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.