امروز:10 اردیبهشت 1403

X (توییتر سابق) قصد دارد عناوین اخبار و متن را در مقالات به اشتراک گذاشته حذف کند

کسانی که نشریاتی مانند Engadget در X، شبکه اجتماعی که قبلاً به نام توییتر شناخته می‌شد، دنبال می‌کنند، می‌دانند که مقاله‌هایی که در این پلتفرم به اشتراک می‌گذارند با یک قطعه متن، یک تصویر و یک نسخه گاهی کوتاه از عنوان آنها ظاهر می‌شوند. شاید در آینده نزدیک اینطور نباشد. طبق گفته Fortune، این شرکت در حال برنامه ریزی برای اعمال تغییرات عمده در نحوه نمایش مقالات به اشتراک گذاشته شده در یک توییت (یا یک پست، همانطور که اکنون نامیده می شود) با حذف عناصر متنی آنها و باقی گذاشتن فقط تصاویر اصلی آنها با پوشش URL است. ایلان ماسک در پاسخ به پستی درباره این به‌روزرسانی، تأیید کرده است که X در حال کار بر روی فرمت جدید است و این ایده مستقیماً از او گرفته شده است.

این گزارش فورچون را تأیید می‌کند که می‌گوید ماسک برای قالب جدید فشار می‌آورد. همچنین می‌گوید که این تغییر اتفاق می‌افتد، حتی اگر X آن را توسط تبلیغ‌کنندگانی اجرا کرد که آن را دوست نداشتند. دلیل اصلی این شرکت برای حذف متن در توییت های به اشتراک گذاشته شده ظاهرا این است که پست ها فشرده تر به نظر برسند و تعداد بیشتری از آنها را در بخشی از جدول زمانی که روی صفحه ظاهر می شود قرار دهد. ماسک همچنین فکر می‌کند که می‌تواند به کاهش نمونه‌های کلیک طعمه به اشتراک گذاشته شده در وب‌سایت کمک کند. همانطور که این نشریه توضیح می‌دهد، فرمت فعلی X معمولاً بخشی از عنوان را در مقالات به اشتراک گذاشته شده کاهش می‌دهد، که به نفع وب‌سایت‌هایی است که تیترها و پست‌های کلیک می‌نویسند.

همچنین بسیار محتمل است که X در حال اجرای این تغییر باشد تا نه تنها نشریات خبری، بلکه افراد را نیز تشویق کند تا پست های بهتری را در خود وب سایت بنویسند. پس از همه، آنها باید زمینه را به URL که به اشتراک می گذارند اضافه کنند تا خوانندگان بتوانند روی تصویر اصلی کلیک کنند. ماسک کاربران را تشویق می‌کند تا قطعات طولانی را مستقیماً روی پلتفرم پست کنند و به مشترکین Blue اجازه می‌دهد تا حداکثر 25000 کاراکتر را در یک پست بنویسند. اخیراً، ماسک توییت کرد که روزنامه‌نگارانی که خواهان «آزادی بیشتر در نوشتن و درآمد بیشتر» هستند، باید مستقیماً در X منتشر کنند. همانطور که 9to5Mac اشاره می‌کند، X اخیراً با مشکلاتی در پرداخت به سازندگان بخشی از برنامه اشتراک درآمد تبلیغاتی خود مواجه شده است، زیرا تعداد کاربران علاقه مند بسیار فراتر از انتظارات آن بودند.

اشتراک گذاری