امروز:31 فروردین 1403

یونایتد و آرچر در سال 2025 یک مسیر تاکسی هوایی به فرودگاه اوهار شیکاگو باز خواهند کرد.

آرچر اویشن و یونایتد ایرلاینز امروز برای راه اندازی یک مسیر تجاری تاکسی هوایی در شیکاگو با یکدیگر همکاری کردند. این شرکت ها قصد دارند مسیر پرواز بین مرکز شهر و فرودگاه بین المللی اوهار را در سال 2025 باز کنند.

رفت و آمد فرودگاه شیکاگو علاوه بر اینکه مقر یونایتد و بزرگترین مرکز آن است، آن را به یک بستر آزمایشی ایده آل برای تاکسی های پرنده تبدیل می کند. برای مثال، رانندگی به یا از O’Hare، در حومه غربی Rosemont، بسته به ترافیک، از 35 دقیقه تا بیش از یک ساعت طول می‌کشد. حتی در یکی از قطارهای مرتفع شهر، حدود 45 دقیقه طول می کشد. اما آرچر تخمین می‌زند که یک پرواز با یکی از تاکسی‌های هوایی خود تنها 10 دقیقه طول می‌کشد تا از اوهار به مقصد خود در مرکز شهر هلی‌پیما بپیماید. این برنامه در ابتدا محدود به مسیر اصلی O’Hare / مرکز شهر خواهد بود، اما شرکت‌ها در نهایت قصد دارند مسیرهای کوچک‌تری را به جوامع اطراف اضافه کنند.

آرچر مسیر آتی را بدون پرداختن به جزئیات، برای مسافران «رقابتی با هزینه» توصیف می‌کند. اما حتی اگر در ابتدا محدود به مسافران تجاری با جیب عمیق باشد، این برنامه باید برای محیط زیست خوب باشد. تاکسی های هوایی آرچر از موتورهای الکتریکی و باتری استفاده می کنند و آلایندگی تولید نمی کنند. شهردار لوری لایت فوت گفت: «این فناوری جدید هیجان‌انگیز وسایل حمل‌ونقل ما را بیشتر کربن زدایی می‌کند و ما را گام دیگری به جلو در مبارزه با تغییرات اقلیمی می‌برد.» “خوشحالم که ساکنان شیکاگو جزو اولین کسانی در کشور خواهند بود که این شکل نوآورانه و راحت سفر را تجربه می کنند.”

این همکاری جدیدترین سرمایه گذاری تهاجمی یونایتد در تاکسی های پرنده است. سال گذشته، این شرکت هواپیمایی حداقل 200 تاکسی پرنده برقی را از Eve Air Mobility سفارش داد. این به دنبال سپرده 10 میلیون دلاری توسط آرچر در ماه قبل بود.

اشتراک گذاری