امروز:13 اردیبهشت 1403

ایسر لپ تاپ های گیمینگ خود را برای سال 2023 به روز کرد

یکی از مشکلات برند نیترو ایسر این است که به سختی می توان این تصور را که برادر بچه لاغر در محدوده پرداتور است، متزلزل کرد. می‌دانید، لپ‌تاپ بازی‌ای که وقتی پول کم می‌خرید، اما به چیزی جدیدتر از چیزی که در آن زمان به دنبالش هستید نیاز دارید. این مشکلی است که خود ایسر با تلاش برای دادن هویت بیشتر به Nitro و متمایزتر شدن آن از برادر بزرگتر و جلب توجه خود سعی در حل آن دارد.

همانند دیگر برندهای جدید ایسر، نیترو کدگذاری اعداد فرد را از دست می دهد تا با اندازه نمایشگر توصیف شود. بنابراین، در CES، نیترو 16 و نیترو 17 را خواهید دید که هر کدام به ترتیب دارای صفحه نمایش 16 و 17.3 اینچی هستند. چیزی که تغییر چندانی نکرده است، استایلی است که مینیمالیسم شبیه ریزر را نسبت به نسل قبلی حفظ کرده است. باید اضافه کنم که این چیز بدی نیست، زیرا نیازی به قوس‌های پیچ‌دار پلاستیکی از جنس کروم مصنوعی نیست تا جلوی دوستانتان در مهمانی LAN ظاهری شبیه به آن داشته باشید.

به طور طبیعی، هر دو دستگاه با انتخاب پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core i5/i7 همراه با حداکثر 32 گیگابایت رم عرضه می‌شوند. شما می‌توانید هر دو را با یک پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX سری 40 ترکیب کنید، که به شما امکان می‌دهد بدون راه‌اندازی مجدد، از گرافیک یکپارچه به گرافیک مجزا تغییر دهید. و هر دو با یک صفحه کلید چهار منطقه ای RGB با نور پس زمینه ارائه می شوند تا به شما امکان می دهد تا جایی که می توانید فردیت خود را در انتخاب نور مشخص کنید.

ایسر همچنین در مورد وعده‌هایی مبنی بر اینکه این ماشین‌ها می‌توانند بار بسیار طولانی‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود تحمل کنند، نوسان زیادی دارد. و کاربران می‌توانند از طریق یک کلید اختصاصی به رابط کاربری NitroSense دسترسی داشته باشند و به آنها اجازه می‌دهد در هنگام شدت گرفتن دما، مراقب دما باشند. از نظر اتصال، پورت‌های مورد انتظار (HDMI 2.1، microSD، دو Thunderbolt 4 با PD و سه USB 3.2 Gen 2) را دریافت خواهید کرد. اما فضای کلی اینجا دستگاهی است که نباید هنگام بازی با آن احساس درجه دوم کنید.

هر دو دستگاه در ماه می به ایالات متحده می آیند و قیمت آنها از 1200 دلار شروع می شود، اگرچه می توانید انتظار داشته باشید که به محض اینکه به درستی آن را تعیین کنید، این رقم افزایش یابد.


اکنون، برای Predators، با دو مدل جدید هلیوس با نمایشگر 16 یا 18 اینچی موجود است. هر دو طراحی مجدد حرفه‌ای‌تر و بی‌صدا خود را داشته‌اند و با انتخاب پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core i7 یا i9 همراه با پردازنده گرافیکی GeForce RTX سری 40 عرضه می‌شوند. به طور طبیعی، می‌توانید آن را با حداکثر 32 گیگابایت رم و حداکثر 2 ترابایت در فضای ذخیره‌سازی، با سایر گزینه‌های مشخصات ارزان‌تر در ترکیب جفت کنید.

اگر تغییر عمده ای در قطعات ایجاد شده باشد، این صفحه کلید مینی ال ای دی با نور پس زمینه است که شرکت قول داده است که جلوه هاله کمتر و جلوه های نوری نرم تری ارائه می دهد. همچنین می‌توانید برخی از شکاف‌ها را در صفحه‌کلید تشخیص دهید، زیرا لپ‌تاپ هوای خنک را از بین انگشتان شما به داخل می‌کشد تا به حفظ دمای مناسب آن اجزای کوچک کمک کند.

و در مورد آن، یکی از افزودنی‌های کوچک یک جفت کاپشن یدکی برای فن‌های اگزوز عرشه عقب لپ‌تاپ است. به ما گفته می‌شود که اینها را می‌توان به هر شکلی که می‌خواهید رنگ‌آمیزی یا سفارشی‌سازی کرد و به شما اجازه می‌دهد تا کمی از خودتان به چیزی که در غیر این صورت ناشناس‌ترین قسمت دستگاه است اضافه کنید.

هلیوس 16 اینچی در ماه مارس راهی این سواحل خواهد شد و قیمت آن از 1650 دلار شروع می شود، در حالی که مدل 18 اینچی تا آوریل وارد این سواحل نخواهد شد و مدل وانیلی آن 1700 دلار قیمت دارد.

اشتراک گذاری