امروز:10 اردیبهشت 1403

با لمس شناور صفحه ی اندروید کار های خود را انجام دهید

با لمس شناور صفحه ی اندروید کار های خود را انجام دهید 7

Motion Gesture AirCall

 

اگر شما هم گلکسی اس 4 را دیده باشید از قابلیت لمس شناور و انجام کار ها بدون لمس لذت برده اید ما در اینجا قصد معرفی برنامه ای را داریم که لمس شناور را به گوشی اندرویدی شما بیاورد پس با اریامونز همراه باشیدن امکان Air Gesture می باشد)
به گفته خالق این اپلیکیشن که Air Swiper نام دارد، پس از نصب این نرم افزار دیگر نیازی به لمس برای کارهایی مانند آنلاک کردن گوشی و خواندن آخرین پیام نخواهید داشت. این اپ از سنسور گوشی شما برای انجام این اعمال کمک خواهد گرفت.

اپلیکیشن دارای یک محیط کاربری آسان و زیباست. این اپلیکیشن به شما امکان خواهد داد تا:

1- گوشی را لاک و آنلاک کنید

2- اطلاعیه های پیامک را کنترل کنید

3- صدای گوشی را کنترل کنید

4- دریافت پیام شناور هنگام دریافت پیامک جدید

5- روشن و خاموش کردن کانال های ارتباطی وایرلس مانند وای-فای و بلوتوث

6- باز کردن قفل صفحه با دو بار کشیدن دست

هنگام شروع اپلیکیشن، ابتدا این اپ نحوه استفاده از حرکات بدون لمس (حرکات در هوا) را به شما خواهد آموخت. پس از پایان آموزش های اولیه دکمه Finish پدیدار خواهد شد. با کلیک روی آن وارد صفحه اصلی اپ خواهید شد. در این صفحه تمام تنظیمات و کنترل ها را برای امکانات اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد. برای فعال کردن اپ شما نیاز به فعال کردن آن از قسمت تنظیمات-»دسترسی (Accessability) خواهید داشت. البته کافیست تا شما یکی از امکانات را فعال کنید تا خود اپلیکیشن شما را به این صفحه راهنمایی کند. بهترین و دوست داشتنی ترین بخش از این اپلیکیشن این است که به شما اجازه میدهد تمامی امکاناتی را که میخواهید فعال و آنهایی را که نمیخواهید غیر فعال کنید.

لمس شناور صفحه ی اندروید لمس شناور صفحه ی اندروید لمس شناور صفحه ی اندروید

برای آدمهایی مثل من که همیشه عادت دارند هنگام کار بخورند (:دی) و اکثر اوقات دستهایشان خیلی تمیز نیست امکان آنلاک کردن گوشی بدون لمس جالبترین قسمت این نرم افزار است. اصلا نیازی نیست حتی گوشی را جابجا کنید. میتوانید گوشی را آنلاک کنید، کلید صفحه را باز کنید و آخرین پیامکی را که دریافت کرده اید مطالعه کنید

لمس شناور صفحه ی اندروید Screenshot 2013-08-06-14-35-43

اپلیکیشن Air Swipe یک اپلیکیشن نفیس و عالیست که علاوه بر امکاناتش شما را از خریدن دستگاههای گران قیمتی مانند گلکسی اس 4 نیز بی نیاز خواهد کرد

شما میتوانید آن را از گوگل پلی دانلود نمایید.