امروز:30 اردیبهشت 1403

توییتر تیم‌های اطلاعات نادرست و اسپم را به دنبال ادعاهای افشاگران ادغام می‌کند

توییتر پس از اینکه پیتر «ماج» زاتکو، رئیس سابق امنیت، این شرکت را به داشتن امنیت ضعیف و مشکلات ربات متهم کرد، در حال ایجاد تغییر بزرگی در سازمان خود است. به گزارش رویترز، توییتر در حال ادغام تیم تجربه سلامت خود است که مسئول مقابله با اطلاعات نادرست و محتوای مضر در وب سایت است، با تیم خدمات خود. دومی نمایه‌ها را وقتی گزارش می‌شوند بررسی می‌کند و حساب‌های اسپم را حذف می‌کند. با هم، گروه ترکیبی محصولات و خدمات بهداشتی (HPS) نامیده می شود.

این گروه توسط الا اروین رهبری خواهد شد که در ماه ژوئن به این شرکت پیوست و قبلاً برای آمازون و گوگل کار کرده بود. رویترز می‌گوید ایروین یادداشتی برای کارکنان ارسال کرد و به آنها گفت که HPS پروژه‌های خود را «بی‌رحمانه اولویت‌بندی می‌کند». ایروین نوشت: “ما به تیم هایی نیاز داریم که روی مشکلات خاص تمرکز کنند، با هم به عنوان یک تیم کار کنند و دیگر در سیلوها فعالیت نکنند.”

سخنگوی توییتر در بیانیه‌ای که به رویترز فرستاده است، گفت که این تغییر سازماندهی “منعکس کننده تعهد مستمر [شرکت] به اولویت‌بندی و تمرکز تیم‌های [ش] در تعقیب اهداف [خود] است.” یک منبع همچنین به این سازمان خبری گفت که تیم هایی که با محتوای مضر و سمی برخورد می کنند اخیراً کارمندان زیادی را ترک کرده اند. ادغام این دو تیم ممکن است بهترین راه برای اطمینان از تکمیل تمام نقش های مهم در آینده باشد.

این خبر پس از افشای شکایت زاتکو علیه کارفرمای سابق خود منتشر شد. او در آن گفت که توییتر در زمینه امنیت «نقص های شدید و فاحش» دارد و رشد کاربران را به پاکسازی هرزنامه ها در اولویت قرار می دهد. اندکی پس از گزارش واشنگتن پست در مورد شکایت زاتکو، که نگرانی هایی را در مورد امنیت ملی نیز ایجاد می کند، قانونگذاران از هر دو طرف اعلام کردند که در حال بررسی ادعاهای او هستند.

در ایمیلی به کارمندان، پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر، از شرکت دفاع کرد و اظهارات سخنگوی آن را تکرار کرد که شکایت زاتکو «روایتی نادرست است که مملو از تناقضات و نادرستی‌ها» است. شما می توانید تمام این یادداشت را که بلومبرگ به دست آورده است، در زیر بخوانید:

“تیم، گزارش‌های خبری وجود دارد که ادعاهایی درباره حریم خصوصی، امنیت و شیوه‌های حفاظت از داده‌های توییتر را نشان می‌دهد که توسط ماج زاتکو، یکی از مدیران سابق توییتر که در ژانویه 2022 به دلیل رهبری ناکارآمد و عملکرد ضعیف خاتمه یافت، مطرح شده است. ما در حال بررسی ادعاهای ویرایش شده ای هستیم که منتشر شده است، اما آنچه تاکنون دیده ایم، روایتی نادرست است که مملو از تناقضات و نادرستی است و بدون زمینه مهم ارائه شده است.

می‌دانم که خواندن این متن ناامیدکننده و گیج‌کننده است، با توجه به اینکه ماج مسئول بسیاری از جنبه‌های این اثر بود که اکنون بیش از شش ماه پس از پایان کارش به‌طور نادرست به تصویر می‌کشد. اما هیچ کدام از اینها کار مهمی را که شما برای حفظ حریم خصوصی و امنیت مشتریان و داده‌های آنها انجام داده‌اید و همچنان انجام می‌دهید، کم نمی‌کند. تنها در این سال، ما پیشرفت خود را از طریق افزایش تمرکز و رهبری باورنکردنی از لی کیسنر، دیمین کایران و نیک کالدول به طور معناداری سرعت بخشیده ایم. این کار همچنان برای ما یک اولویت مهم است و اگر می‌خواهید درباره رویکرد ما بیشتر بخوانید، می‌توانید خلاصه‌ای از آن را اینجا بیابید.

با توجه به کانون توجه در توییتر در حال حاضر، می‌توانیم فرض کنیم که در روزهای آینده همچنان سرفصل‌های بیشتری را شاهد خواهیم بود – این کار ما را سخت‌تر می‌کند. می دانم که همه شما به کاری که با هم انجام می دهیم و به ارزش هایی که ما را راهنمایی می کنند، افتخار می کنید. ما همه راه ها را برای دفاع از یکپارچگی خود به عنوان یک شرکت دنبال خواهیم کرد و رکورد را درست خواهیم کرد.

فردا همه شما را در #OneTeam می بینیم،

پاراگ
اشتراک گذاری