امروز:14 اردیبهشت 1403

ویندوز 11 ویجت های شخص ثالث را اواخر امسال دریافت می کند!

ویجت های ویندوز 11 می توانند در ماه های آینده مفیدتر شوند. مایکروسافت در کنفرانس توسعه دهندگان بیلد خود فاش کرد که این سیستم عامل در اواخر سال جاری از ویجت ها برای برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می کند. توسعه دهندگان می توانند با استفاده از پلت فرم کارت های تطبیقی ​​مایکروسافت، ویجت هایی را برای برنامه های Win32 و برنامه های وب پیشرفته خود ایجاد کنند.

Panos Panay، مدیر ارشد محصول مایکروسافت برای ویندوز و دستگاه‌ها، “ما از بازخورد مشتری در مورد ویجت‌ها تا به امروز انرژی گرفته‌ایم. مردم از دسترسی سریع به محتوایی که برایشان مهم‌تر است، به‌گونه‌ای که یکپارچه و بدون شکستن جریان آنها باشد، لذت می‌برند.” گفت.

مایکروسافت ویجت هایی را که قبلاً در ویندوز 7 ظاهر شده بودند، در سال گذشته در زمان انتشار ویندوز 11 بازگرداند. با این حال، ویجت ها را پشت یک دکمه اختصاصی قرار داد. در هر صورت، ما احساس می کردیم که آنقدرها هم مفید نیستند.

باز کردن ویجت‌ها برای توسعه‌دهندگان شخص ثالث تا بتوانند برخی از اطلاعات را که مایکروسافت از طریق برنامه‌های خود ارائه نمی‌کند در یک نگاه ارائه دهند، می‌تواند مفید باشد. به عنوان مثال، ممکن است در نهایت جدول زمانی توییتر یا پیام های WhatsApp خود را در یک ویجت ببینید.

این شرکت ویجت‌ها (معروف به ابزارک‌ها) را در ویندوز 7 تا حدی به این دلیل که می‌توانستند مورد سوء استفاده قرار گیرند، تعطیل کرد. مایکروسافت هنوز جزئیات زیادی در مورد نحوه عملکرد ویجت های شخص ثالث در ویندوز 11 فاش نکرده است، بنابراین امیدواریم کنترل کیفیتی برای دفع بازیگران بد وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری