امروز:31 فروردین 1403

گوگل دفتر مرکزی Bay View خود را با طرح پوست اژدها افتتاح کرد

Google سرانجام تقریباً 10 سال پس از افشای برنامه های اولیه خود برای تأسیسات جدید در سال 2013، پردیس Bay View خود را به روی کارمندان باز کرد. این اولین محوطه Google است که این شرکت خودش را توسعه داده است و قطعاً شبیه دفاتر سنتی شما نیست. عادت کرده ام یکی از اولین چیزهایی که احتمالاً در مورد HQ جدید متوجه خواهید شد، سقف آن است که از دور شبیه فلس اژدها به نظر می رسد.

این طرح “پوست اژدها” در واقع از 90000 پنل خورشیدی نقره ای ساخته شده است که قادر به تولید تقریباً هفت مگاوات انرژی یا تا 40 درصد از انرژی مورد نیاز دفاتر جدید است. مزارع بادی اطراف نیز انرژی مورد نیاز برای راه اندازی HQ تمام الکتریکی را که دارای دو آشپزخانه مجهز به تجهیزات الکتریکی به جای گاز است، تامین می کنند. علاوه بر این، پردیس دارای سایه‌بان‌های خودکار برای ورود نور طبیعی زیادی در طول روز و سیستم تهویه‌ای است که ۱۰۰ درصد از هوای بیرون استفاده می‌کند.

پردیس جدید همچنین بزرگترین تاسیسات زمین گرمایی در آمریکای شمالی را در خود جای داده است که بدون استفاده از سوخت های فسیلی به گرمایش و خنک کردن محوطه دانشگاه کمک می کند. حتی میزان آب مصرفی برای خنک سازی را تا 90 درصد کاهش می دهد. این سیستم شمع زمین گرمایی از پمپ هایی برای جذب گرما از زمین در طول زمستان و ارسال گرما به زمین در تابستان استفاده می کند.

گوگل به تازگی شروع به انتقال نیروی کار خود به یک برنامه کاری ترکیبی کرده است که کارمندان را ملزم می کند چند بار در هفته در دفاتر آن کار کنند. نور طبیعی، فضای سبز و فضاهای باز گسترده Bay View HQ می‌تواند به افرادی که در دو سال گذشته از خانه کار می‌کردند، آسان‌تر کند.

اشتراک گذاری