امروز:6 اردیبهشت 1403

بررسی کوتاه گلکسی ای ۲۳ (Samsung Galaxy A23)

سامسونگ گلکسی A23 وارد دفتر مرکزی شد و اکنون در صف بررسی قرار دارد. این در یک جعبه ساده با یک شارژر 15 واتی، کابل USB و یک ابزار سیم کارت عرضه می شود. نسخه بررسی ما مشکل است، اما می توانید گوشی را در رنگ های سفید، آبی یا هلویی نیز داشته باشید. به زودی بررسی کامل و تخصصی این گوشی در سایت اریامونز قرار خواهد گرفت. حال بهتر است بررسی کوتاهی بر انباکسینگ و بخش های مختلف گلکسی A23 داشته باشیم.

بررسی گلکسی A23 - بررسی کوتاه Samsung Galaxy A23

گلکسی A22 دارای صفحه نمایش AMOLED، البته با وضوح 720p، و 6.4 اینچ و با حاشیه های معقول، یک گوشی جمع و جور را تشکیل می داد. گلکسی A23 دارای یک LCD بزرگتر 6.6 اینچی 1080p با نرخ تازه سازی 90 هرتز است، اما به نوبه خود یک گوشی بزرگتر است.

بررسی گلکسی A23 - بررسی کوتاه Samsung Galaxy A23
بررسی گلکسی A23 - بررسی کوتاه Samsung Galaxy A23

صفحه نمایش بد نیست، اما آنقدرها هم عالی نیست. آن چنان که ما می خواهیم روشن نیست و در برخی سناریوها برای خوانایی تلاش می کند. همچنین کمی به رنگ آبی متمایل می شود، اما ما آن را به طور کامل در بررسی خود آزمایش می کنیم و خلاصه تری را به شما ارائه می دهیم.

از طرف دیگر، گلکسی A23 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که باید برای کلاس عملکرد خوبی داشته باشد. پردازنده منتخب اسنپدراگون 665 است – یک تراشه 11 نانومتری که اگرچه فریادزن نیست، اما عملکرد کلی خوبی را ارائه می دهد.

بررسی گلکسی A23 - بررسی کوتاه Samsung Galaxy A23

قوی ترین جنبه گلکسی A23 باتری آن است. در 5000 میلی آمپر ساعت، باید مدت زمان زیادی بین شارژ دوام بیاورد. ما آن و موارد دیگر را در بررسی کامل خود آزمایش خواهیم کرد، اما از شما می خواهیم که صبور باشید – در حال حاضر تعداد زیادی تلفن در صف هستند.

اشتراک گذاری