امروز:30 فروردین 1403

الکسا می تواند به شما بگوید چه زمانی دوربین امنیتی شما شخص یا بسته ای را شناسایی می کند

آمازون در حال ارائه قابلیتی است که به الکسا این امکان را می دهد که به شما بگوید چه زمانی دوربین امنیتی پشتیبانی شده یا زنگ ویدیویی یک شخص یا یک بسته را شناسایی می کند. اگر اعلان‌ها را فعال کنید، می‌توانید یک هشدار از برنامه موبایل الکسا دریافت کنید، یک اعلان از بلندگوی اکو بشنوید و/یا یک فید ویدیوی زنده را در Echo Show، Fire TV یا تبلت Fire مشاهده کنید.

این ویژگی با روتین های الکسا سازگار است. بنابراین، وقتی دوربین یا زنگ در شما بسته یا شخصی را مشاهده می‌کند، می‌توانید به‌طور خودکار یک نورافکن را روشن کنید، یک قفل هوشمند را فعال کنید یا یک تبریک الکسا سفارشی را فعال کنید. شایان ذکر است که تشخیص شخص و بسته فقط در دستگاه های Ring در دسترس است که اشتراک Ring Protect داشته باشید که از 3 دلار در ماه شروع می شود.

هشدارهای تشخیص شخص الکسا از امروز در همه زنگ‌های ویدیویی Ring و دوربین‌هایی که از Work with Alexa پشتیبانی می‌کنند در دسترس است. دوربین های Abode Iota و Outdoor در آینده نزدیک پشتیبانی خواهند شد. آمازون می گوید این ویژگی حتی به زودی برای برخی از دستگاه های گوگل نیز عرضه می شود. این دوربین با Google Nest Cam با باتری (چه در فضای باز یا داخلی)، Nest Cam داخلی سیمی، Nest Cam با نورافکن و Nest Doorbell با باتری کار می‌کند.

در مورد اعلامیه های تشخیص بسته، آن ها اکنون برای Ring Video Doorbell Pro 2 و مدل 2020 Ring Video Doorbell در دسترس هستند. دوربین های Abode Iota و Outdoor به زودی از این ویژگی پشتیبانی خواهند کرد. آمازون همچنین یک API حسگر تشخیص شی را معرفی کرد تا توسعه دهندگان بتوانند اعلامیه های الکسا را ​​برای تشخیص افراد یا بسته ها برای سایر دوربین های سازگار فعال کنند.

اگر دستگاه Ring پشتیبانی شده دارید و می‌خواهید از این ویژگی‌ها استفاده کنید، باید Smart Alerts را در برنامه Ring و رویدادهای دوربین را در برنامه Alexa روشن کنید. همچنین می توانید روال ها و اعلان های صوتی سفارشی را در برنامه الکسا تنظیم کنید.

اشتراک گذاری