امروز:9 فروردین 1403

قسمت اول Halo به مدت یک هفته در یوتیوب رایگان است

فقط برای اینکه بفهمید سریال Halo ارزش وقت گذاشتن را دارد، لازم نیست یک اکانت آزمایشی Paramount+ را شروع کنید. سرویس پخش اولین قسمت از نمایش الهام گرفته از بازی هالو را برای تماشای یک هفته ای از 31 مارس در یوتیوب رایگان کرده است.این قسمت رایگان فقط در ایالات متحده قابل مشاهده است.

هیچ راز و رمزی پشت این استراتژی وجود ندارد. Paramount+ به وضوح امیدوار است که پایگاه بینندگان Halo (و در نتیجه پایگاه مشترکین) را در اسرع وقت ایجاد کند، و یک نمونه رایگان ممکن است زمانی که تریلرها کافی نیست کمک کند. ارائه دهنده قبلاً از این رویکرد با نسخه هایی مانند Star Trek: Picard استفاده کرده است.

همچنین ممکن است این مسئله به دست آوردن موفقیت اولیه باشد. Paramount+ به اندازه کافی در Halo اطمینان داشت که قبل از اولین نمایش آن را تمدید کند، و ظاهراً این پشتیبانی کاملاً مستدل بود. ددلاین گزارش داد که این سریال رکورد بیننده یک روزه سرویس را شکست و پیش درآمد Yellowstone 1883 را کنار زد. در حالی که Paramount+ هنوز در مقایسه با شرکت های بزرگتر مانند آمازون و نتفلیکس کوچک است، علاقه مداوم به Halo می تواند به رشد پخش کننده کمک کند و وابستگی خود را به Star Trek کاهش دهد. .

اشتراک گذاری