امروز:28 اردیبهشت 1403

طراحی سایت بدون کدنویسی تا درآمدزایی

امروزه افراد و شرکت هایی که به دنبال توسعه کسب و کار خود هستند باید به فکر طراحی سایت برای خود باشند اما ساخت یک سایت اختصاصی با کد نویسی بسیار زمان بر بوده و شما متحمل هزینه های چشمگیری خواهید بود ولی می توان با استفاده از سایت سازی های قدرتمند به نام وردپرس و جوملا در هزینه و زمان صرفه جویی کرد.
استفاده از سایت ساز هایی مثل وورد پرس مزایای بسیار زیادی مانند بالا بودن امنیت این نوع از سایت ها وجود دارد به طوری که امروزه بالای 30 درصد سایت موجود در جهان توسط سایت ساز وردپرس طراحی شده است

برای طراحی سایت به چه چیزهایی نیاز داریم؟

در ذهن شما سوالی ایجاد شده است که برای طراحی سایت به چه چیز های نیاز دارید و اگر خواستید سایتی برای خودتان طراحی کنید از کجا باید آن را شروع کنید.
برای طراحی سایت بدون کد نویسی شما ابتدا باید ابتدا از یک شرکت هاستینگ، دامنه و هاست مورد نیاز خودتان را خریداری کنید و دامنه را بر روی هاست خودتان پیاده کنید.
(دامنه: به url سایت ها دامنه می گویند. مثال: www.*****.com )
(هاست: به محل ذخیره اطلاعات شما هاست می گویند)
سپس قالب ورد پرسی خود را بر روی هاست پیاده کرده و بعد از وارد کردن اطلاعات دیتابیس سایت شما آماده است.
اما برای طراحی سایت به وسیله کد نویسی به موارد زیر احتیاج پیدا خواهید کرد که هر یک از این کار ها توسط متخصص مخصوص خود صورت می گیرد.

  •  طراحی سایت در فتوشاپ
  •  تبدیل psd به Html و Css
  •  برنامه نویسی سایت
  •  کانفیگ کردن روی هاست یا سرور

برای یادگیری طراحی سایت از کجا شروع کنیم؟

با رونق پیدا کردن کسب و کار های اینترنتی بسیاری از افراد دوست دارند صاحب یک سایت باشند تا بیزینس خودشان را توسعه دهند اما خوب برای داشتن سایت باید چیکاری را انجام دهند.
در این قسمت از مقاله به بررسی راه های داشتن سایت خواهیم پرداخت.

یادگیری طراحی سایت

یکی از راه هایی که می توانید سایت داشته باشید یادگیری طراحی آن است اما خوب برای یادگیری طراحی سایت با سایت ساز هایی مانند ورد پرس حداقل به سه ماه زمان نیاز دارید تا به صورت کلی به وردپرس مسلط شوید و برای یادگیری طراحی سایت با کد نویسی به یک تیم و حداقل دو سال زمان نیاز دارید که قطعا افرادی که دارای یک کسب و کار سنتی هستند نیازی به یادگیری طراحی سایت ندارند و می توانند از روش بعدی برای داشتن سایت استفاده کنند.

سفارش سایت

یکی دیگر از راه هایی که می توانید صاحب سایت شوید و به وسیله آن کسب و کارتان را توسعه دهید سفارش طراحی سایت به فرد یا شرکتی است که در این زمینه فعالیت می کند اما اگر در این حوزه فردی را نمی شناسید می توانید با سرچ کلمه طراحی سایت در گوگل یک شرکت طراحی سایت معتبر را پیدا کنید اما اگر می خواهید شرکت مورد نظر در شهر خودتان باید نام شهر خودتان را نیز سرچ کنید به عنوان مثال: طراحی سایت در تبریز یا طراحی سایت شرکتی در تبریز.

راه های درآمد زایی از سایت

امروزه کسب و کار های اینترنتی جزء یکی از پر در آمد ترین شغل های محسوب می شود و یکی از اساسی ترین راه های کسب درآمد از اینترنت داشتن سایت است اما سوال اینجاست که از چه راه هایی می توان به وسیله ی سایت کسب و درآمد داشت. در این قسمت از مقاله راه های کسب درآمد از طریق سایت را بررسی خواهیم.

سایت های فروشگاهی

اگر می خواهید از طریق فروش محصولات در اینترنت کسب درآمد کنید باید یک سایت فروشگاهی برای خود داشته باشید اما سایت های فروشگاهی به صورت کلی به چند بخش تقسیم شده اند.

  •  سایت هایی یک نفر در آن محصول می فروشد.
  •  سایت هایی مثل دیجی کالا که چندین نفر در آن محصولات خود را به فروش می رسانند.
  •  سایت هایی مانند ایمالز و ترپ که چندین سایت محصولات خود را در آن به فروش می رسانند.
  •  سایت های همکار در فروش که به فروش بیشتر سایت های بالا کمک کرده و درصد خود را بر می دارند.

سایت های شرکتی

این نوع از سایت ها بیشتر برای معرفی یک شرکت و خدمتی که آن شرکت ارائه می دهد طراحی می شوند از مزایای طراحی سایت برای یک شرکت و یک بیزینس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  معرفی شرکت
  •  توسعه کسب و کار 
  •  دیگر به بازاریابی سنتی نیازی نخواهید داشت
  •  افزایش فروش

سایت های خبری یا مجله ای

این نوع سایت درآمد های بسیار بالایی دارند اما برای اینکه به این درآمد برسید باید برای سایتتان تولید محتوا کنید و به وسیله تولید محتوا سایت خود را بالا بیاورید تا بتاویند به یک درآمد بالا برسید.

چگونه وارد بازار کار طراحی سایت شویم؟

همانطور که گفتیم با افزایش کسب و کار های اینترنتی بازار کار طراحان سایت نیز رونق پیدا کرده است به همین دلیل بسیاری از مردم به سمت یادگیری طراحی سایت با کد نویسی و بدون کد نویسی شده اند در این قسمت از مقاله به بررسی شغل طراحی سایت و بازار کار این شغل در آینده را بررسی خواهیم کرد.
امروزه بازار کار طراحی سایت بسیار رونق پیدا کرده است و پول های بسیار زیادی در این بین رد و بدل می شود اما متاسفانه هزینه های طراحی سایت اصلا شفاف نبوده و هیچ تعرفه ی مشخصی برای آن وجود ندارد به عنوان مثال برخی از شرکت ها از شما برای طراحی سایت ورد پرس 50 میلیون پول بخواهند اما شرکت دیگری همان کار را با قیمت 3 میلیون برای شما تمام کند
پس درآمد شما به عنوان یک طراح سایت مقدار مشخصی ندارد و امکان دارد از ماهی 2 تا 50 میلیون برسد.
اما پرسش شما این است که چگونه وارد بازار کار طراحی سایت شوید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت راه های بسیار زیادی جلوی روی شما وجود دارد که می توانیدبا انجام آن ها وارد بازار کار طراحی سایت شوید به عنوان مثال:

  •  به عنوان کارآموز در یک شرکت طراحی سایت استخدام شوید.
  •  می توانید در دیوار و ایی استخدام به دنبال افرادی که نیازمند سایت هستند را پیدا کنید
  •  در دیوار آگهی طراحی سایت بگذارید.
  •  در سوشال ها فعالیت کنید و خودتان را با نام یک طراح سایت معرفی کنید
  •  برای خود سایتی طراحی کنید و تمام نمونه کار های خودتان را در آن قرار دهید.

کلام آخر

داشتن سایت یکی از راه های توسعه کسب و کارتان است که شما می توانید با آموزش و بدون کد نویسی توسط سایت ساز هایی مانند وردپرس و جوملا برای خود سایتی طراحی کنید اما اگر زمان لازم برای آموزش را ندارید ما می توانیم به طراحی سایت در تبریز برای شما مشغول شویم.

اشتراک گذاری