امروز:10 فروردین 1403

نرم افزارهای کاربردی برای شرکت ها و سازمانها

مایکروسافت آفیس و PDF Reader

مایکروسافت آفیس ابتدایی ترین ابزار یک کسب و کار مدرن است. نرم افزارهای ورد و اکسل پایه های تبدیل اسناد کاغذی به اسناد دیجیتالی و گزارش گیری هستند. تمام اطلاعات مشتریان باید در صفحه های اکسل ذخیره شود. در غیر این صورت، چطور می توانید آنها را به راحتی پیدا کنید؟ آموزش ورد

اگر 100 مشتری هم داشته باشید، گشتن در یک دفتر تلفن پر از نام و شماره وقت بسیاری از شما می گیرد و منطقی نیست.

اکثر اسناد و نوشته ها در ورد یا سایر نرم افزارهای آفیس، به صورت PDF ذخیره می شوند تا پس از ذخیره نهایی تغییری در آنها به وجود نیاید. پس باید حتما ابزاری مانند Adobe Acrobat Reader برای باز کردن فایل های پی دی اف داشته باشید. آموزش اکسل

Bottom of Form

اوتلوک (Outlook)

معمولا هر شخص در یک سازمان با چند آدرس ایمیل کار می کند. اما چک کردن آنها به صورت جداگانه وقت زیادی می گیرد و برای هر یک باید تب جدایی در مرورگر خود باز کنید.

اوتلوک تمام ایمیل های شما را به صورت یک جا و در یک نرم افزار نمایش می دهد. امکان ارسال ایمیل با هر یک از آدرس ها وجود دارد و می توانید برای هر یک امضای جداگانه ای تعریف کنید.

مدیریت پروژه

این دست نرم افزارها بیشتر برای شرکت های خدماتی، نرم افزاری یا شرکت هایی که کارهای پروژه ای انجام می دهند، کاربرد دارد. رایج ترین نرم افزار مدیریت پروژه در ایران تسکولو نام دارد. این نرم افزار به شما امکان ذخیره پروژه ها و بخش بندی آنها، کار تیمی بر روی پروژه ها، مشخص کردن مسئول هر بخش و گزارش گیری را می دهد.

بدون نرم افزار مدیریت پروژه، وظایف کوچک زیادی در هر پروژه بدون مسئول می مانند. به علاوه، همیشه مدیر پروژه برای گزارش گیری دشواری های زیادی دارد. زمان صرف شده برای هر پروژه را نمی توان دقیق محاسبه کرد، و کیفیت کلی به خاطر عدم هماهنگی کامل پایین می آید.

نرم افزار حسابداری

ثبت فاکتور ها و اسناد حسابداری، گزارش گیری از آنها و اشراف به وضعیت مالی سازمان، از مزایای سیستم های حسابداری ست. سیستم هایی چون سپیدار (از گروه همکاران سیستم) ،پیوست و تراز سامانه جزو سیستم های حسابداری بومی و رایج در ایران هستند.

سرعت فرآیندهای حسابداری با استفاده از یک نرم افزار به طور چشمگیری بالا می رود.

تقویم گوگل

استفاده از تقویم های رومیزی و سررسید ها، برای کارهای شخصی کافیست. اما در کارهای تیمی و سازمانی، باید پایگاهی واحد داشته باشید. اگر چنین پایگاهی برای ثبت فعالیت های آینده وجود نداشته باشد، حتی کارهای ساده ای مانند تنظیم جلسات نیز می تواند پیچیده و دشوار شود.

برای خالی بودن اتاق جلسات باید با همه سازمان هماهنگ شوید و زمان زیادی برای کاری به این سادگی صرف می شود. اگر همه فعالیت ها در تقویم گوگل ثبت شود، همه نیروها در جریان جلسات و کارهای دیگر خواهند بود، و هماهنگی ها در چند دقیقه انجام می شود.

فتوشاپ

علاوه‌بر کاربردهای بالا که گفته شد و آموزش آن‌ها در سایت ال ۲۴ ‌صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار گرفته‌است باید به موارد زیر نیز اشاره کنیم

ادیت عکس برای انواع پروفایل صفحات مجازی  نیز به چالش جدیدی برای همه ما تبدیل شده‌است به طوریکه در اولین برخورد با افراد مختلف در صفحات مجازی  ابتدا عکس پروفایل ما خود نمایی میکند و به نوعی بیانگر رفتار و سلیقه پوشش ما نیز به شمار میرود.

از دیگر کاربرد های نرم افزار فتوشاپ اینکه  شما می‌توانید عکس‌های قدیمی خود را نیز که به‌مرور زمان قسمتی از آن ازبین‌رفته و یا بخشی از آن شکسته‌شده است را به کمک نرم‌افزار فتوشاپ کیفیتش را ارتقا دهید.

همچنین تصاویری که  به‌عنوان بندر در گوشه سایت ها مشاهده می‌کنید توسط نرم‌افزار فوتوشاپ ساخته می‌شود. آموزش فتوشاپ

اشتراک گذاری