امروز:31 فروردین 1403

برنامه ی Invite مایکروسافت معرفی شد؛ سازماندهی کار ها و ملاقات ها

مایکروسافت برای مبارزه با اندروید و آی او اس علاوه بر ویندوز فون عرصه ی دیگری را نیز انتخاب کرده است. روش جدید مایکروسافت ایجاد برنامه های متنوع و کاربردی برای این سیستم عامل ها می باشد. به تازگی برنامه ی جدید توسط مایکروسافت معرفی شده است که Invite نام دارد. این برنامه در دسته ی برنامه های سازماندهی قرار می گیرد. شما با این برنامه می توانید رویداد های خود را بسیازید و افراد مختلف را دعوت کنید. با آریامونز همراه باشید.

برنامه ی Invite برنامه ی جدیدی است که مایکروسافت در حال حاضر نسخه ی آی او اس آن را منتشر کرده است. این برنامه به شما امکان می دهد که رویداد های خود را ایجاد کنید و در ادامه افراد مختلفی را از کانتکت های خود دعوت کنید. پس از این که دعوت ارسال شد شما می توانید زمان را از افراد دعوت شده جویا شوید و رای گیری کنید و در نهایت زمان تثبیت شده در تقویم افراد دعوت شده ثبت می شود.

 

این برنامه برای بسیاری از کارها از جمله کار های گروهی، شرکت ها و … مناسب است و به راحتی با این برنامه می توان رویداد های مختلف را برنامه ریزی کرد.

این برنامه یکی از برنامه های پروژه ی گاراژ مایکروسافت است و فقط برای آی او اس در دسترس است و به زودی برای اندروید نیز در دسترس قرار می گیرد

لینک دانلود از اپ استور