امروز:1 اردیبهشت 1403

امروز اپل آیپد پرو را با قیمت 799 دلار معرفی کرد

در سال گذشته شایعات زیادی درباره آیپد پرو منتشر شد و بسیاری وجود ایپد پرو را نقض می کردند اما سرانجام اپل در چند دقیقه پیش آپید پرو با نمایشگر 12.9 اینچی را معرفی کرد . باید از این پس شاهد عرضه رده ای متفاوت در آیپدهای اپل به نام آیپد پرو باشیم . با آریامونز همراه باشید …

آیپد پرو از پردازنده A9X استفاده می کند و پهنای باند حافظه افزایش دوبرابری نسبت به قبل داشته است . در واقع استفاده از چیپست های حافظه جدید باعث شده است که سرعت حافظه در آیپد پرو به میزان دو برابر بیشتر شود . در آیپد پرو از چیپ ست A9X استفاده شده که قدرت پردازش گرافیکی دوبرابر نسبت به قبل دارد و پردازنده از نظر محاسباتی نیز به میزان 1.8 برابر سریعتر شده است . پس آیپد پرو 12.9 اینچی شرکت اپل که به تازگی معرفی شده از رایانه های قابل  حجم جهان 80 درصد سریعتر می باشد .

این تبلت عمر باتری 10 ساعتی دارد و ضخامت آن 6.9 میلی متر می باشد . ضخامت تبلت آیپد پرو نسبت به آیپد ایر 0.82 میلی متر افزایش یافته است که با باطری و سخت افزار قدرتمند منطقی می باشد . وزن آیپد پرو نیز 712 گرم بیشتر شده است و صداها توسط 4 اسپیکر که در لبه های آن قرار دارد پخش می شود .

در نمایشگر آیپد پرو 5.7 میلیون پیکسل قرار دارد که رزولوشن 2732*2048 پیسکل را برای صفحه نمایش فراهم می کند . از یک قلم استایلوس استفاده می شود که با نام پنسل شناخته می شود . این قلم ویژگی های زیادی دارد که توسعه دهندگان از آن استفاده می کنند و برنامه هایش را بهینه می کند و یا برای آن برنامه می سازند . این تبلت اسمارت کیبوردی دارد و رقیب سرسخت پرو 3 شرکت مایکروسافت و مک بوک 12 اینچی می باشد .

در ایپد پرو اپل آفیس هم وارد شده است و می توانید از این برنامه در تبلت تان استفاده کنید .در آیپد پرو ادوبی هم قابل استفاده خواهد بود و شرکت ادوبی برنامه های خود را مانند فتوشاپ برای تولید جدید اپل عرضه کرد .

آیپد پرو شرکت اپل با حافظه داخلی 32 گیگابایت قیمت 799 دلار دارد . برای خریدن پنسل و اسمارت کیبورد باید 99 و 169 دلار پرداخت کنید و آیپد جدید اپل از آبان ماه برای خرید عرضه می شود و به دست کاربران خواهد رسید .

تصاویری جدید از آیپد پرو اپل مشاهده کنید …

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم