امروز:31 فروردین 1403

مرورگر موزیلا فایرفاکس تا پایان سال میلادی برای iOS عرضه خواهد شد

امروز فایرفاکس اعلام کرد که نسخه ی پیش نمایش فایرفاکس برای iOS  در دسترس نیوزلند قرار گرفته است. این کمپانی اعلام کرده است که بعد تست مرورگر در این کشور و دریافت بازخورد ها از این برنامه، مرورگر فایر فاکس در چند کشور دیگر نیز در دسترس قرار خواهند گرفت و در نهایت با برطرف شدن مشکلات تا پایان سال در دسترس جهانیان قرار خواهد گرفت.با آریامونز همراه باشید

بر اساس گزارش های انجام شده از برنامه ی فایرفاکس برای آی او اس، این برنامه از ویژگی Intelligent Search بهره می برد. این قابلیت به شما اجازه می دهد که جستجو های گذشته ی خود را دیده و به راحتی بتوانید از بین آن ها نیز جستجو کنید.  همچنین به کاربران قابلیت انتخاب موتور جستجو نیز داده شده است.

از قابلیت های دیگر این برنامه مانند بسیاری از برنامه های دیگر مانند کروم، انتقال پسورد ها و همگام سازی آن با دسکتاپ می باشد که در صورتی که شما پسوردی و یا سایت را بر روی نسخه ی دسکتاپ ذخیره کرده باشید می توانید به راحتی آن را بر روی گوشی خود ببنید.

باید منتظر بود و دید که در نسخه ی نهای این مرورگر قابلیت های بهتری نسبت به کروم و سافاری وجود دارد تا کاربران را به سمت این مرورگر جذب کند. با آریامونز همراه باشید.

Mozilla-is-running-a-preview-of-Firefox-for-iOS-in-New-Zealand (3) Mozilla-is-running-a-preview-of-Firefox-for-iOS-in-New-Zealand (2) Mozilla-is-running-a-preview-of-Firefox-for-iOS-in-New-Zealand (1) Mozilla-is-running-a-preview-of-Firefox-for-iOS-in-New-Zealand