امروز:9 فروردین 1403

ابعاد آیفون 6 اس منتشر شد؛ آیفون جدید از هر نظر بزرگتر از آیفون 6

هفته ی بعد آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در مراسم اپل در تاریخ 18 شهریور معرفی می شوند. تا به حال اطلاعات زیادی پیرامون این دو گوشی منتشر شده است. از جمله اطلاعات منتشر شده از این دو گوشی می توان به تکنولوژی فورس تاچ در این دو گوشی اشاره کرد. این تکنولوژی به میزان فشار دست کاربر را مشخص می کند. همچنین از مشخصات داخلی این دو گوشی اطلاعاتی منتشر شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده این دو گوشی به رم 2 گیگابایت مجهز خواهند شد و دوربین هر دو گوشی یک دوربین 12 مگاپیکسلی خواهد بود. از نظر طراحی نیز ما باید انتظار تغییری نداشته باشیم اما همانطور که در گذشته مطالبی پیرامون ضخیم تر شدن آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس منتشر کرده بودیم در جدید ترین تست های انجام شده این دو گوشی باریک تر از نسل قبلی نخواهند بود بلکه ضخیم تر خواهند بود. با آریامونز همراه باشید.

MacRumors به تازگی تصاویر را از آیفون 6 اس دریافت کرده است که اندازه ی این آیفون را نشان می دهد. بر اساس اندازه های منتشر شده این گوشی نسبت به نسل قبل خود 0.2 میلیمتر ضخیم تر است. بر اساس اندازه های منتشر شده اندازه ی آیفون 6 اس 138.19x 67.68 x 7.08 mm خواهد بود. آیفون جدید همچنین نسبت به آیفون 6 بلند تر و پهن تر است. آیفون 6 دارای اندازه های 138.1x 67.0 x 6.9 mm بود و با یک مقایسه ی کوچک می توانید این گوشی جدید را از هر نظر بزرگتر از قبلی تصویر کنید اما این تفاوت بسیار کم است و با چشم قابل دیدن نخواهد بود.

The-iPhone-6s-will-be-a-bit-thicker-than-the-iPhone-6 (1)

همچنین با کمی توجه به تصاویر قطعا متوجه می شوید که آیفون جدید دارای دوربین برآمده نمی باشد. اما به هر حال باید صبر کرد و نتیجه را مشاهده کرد که آیت اپل از مشکل را حل کرده است یا به دلیل فورس تاچ ضخامت بیشتر شده است.

بر اساس گزارش های رسیده آیفون از آلومینیوم قوی تر ی در آیفون 6 اس خود استفاده خواهد کرد که در برابر خم شدن مقاوم باشد.