امروز:5 اردیبهشت 1403

قیمت آیفون 6s و آیفون 6s پلاس مشخص شد

اپل دو روز پیش دعوتنامه ی خود را برای مراسم معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس ارسال کرد. در این دعوتنامه زمان معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس 9 سپتامبر گفته شده است. اینک قیمت های این دو گوشی در هلند مشخص شده است. بر اساس گزارش های رسیده این دو گوشی بدون تغییر قیمت نسبت به سال گذشته عرضه خواهند شد. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده بعد از معرفی گوشی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در تاریخ 9 سپتامبر یعنی 18 شهریور این دو گوشی در 25 سپتامبر وارد بازار هلند می شوند و تغییری در قیمت این دو گوشی ایجاد نمی شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس این گوشی در 3 رنگ نقره ای، طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد. و به نظر نباید منتشر رنگ گل رز باشیم.

همانطور که می بینید قیمت آیفون های جدید بر اساس حافظه داخلی منتشر شده است که هیچ تغییر نسبت به آیفون 6 نداشته است و مدل 32 گیگابایت نیز مانند آیفون 6 حذف شده است. همچنین بر اساس اطلاعات تا  اکنون می دانیم که این گوشی های از دوربی 12 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری 4k بهره خواهند برد و همچنین تکنولوژی تاچ فورس و رم 2 گیگابایت در درون آن ها استفاده شده است.

iphone-prices1