امروز:28 فروردین 1403

تصاویر اچ تی سی A9 منتشر شد

دیشب خبری پیرامون گوشی جدید اچ تی سی به نام اچ تی سی آیرو یا اچ تی سی A9 منتشر کردیم. در آن مطلب پردازنده ی این گوشی  10 هسته‌ای Helio X20 مدیاتک معرفی شد. همچنین در قبل از ان ما در باره ی گوشی دیگری به نام htc o2 مطلبی منتشر کردیم و بیان شد که این گوشی پرچمدار سال 2016 اچ تی سی خواهد بود. اینک به نمایشگاه IFA نزدیک هستیم و به نظر باید منتشر گوشی جدید اچ تی سی A9 باشیم. امروز تصاویر جدید از این گوشی ومنتشر شد که طراحی پشت این گوشی بسیار جالب است. این طراحی بسیار شبیه طراحی آیفون می باشد. با آریامونز همراه باشید.

اچ تی سی در کنار سامسونگ در نمایشگاه MWC 2015 از گوشی جدید خود یعنی اچ تی سی M9 پرده برداری کرد. اما مشکل بزرگ اچ تی سی در امکانات کمی بود که برای این گوشی عرضه کرده بود. این گوشی در کل هیچ تغییر نسبت به نسل قبلی نکرده بود. به صورتی که شما اگر این گوشی را ببنید با گوشی M8 هیچ تفاوتی را نمی توانید درک کنید. در مقابل این گوشی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج معرفی شد که تغییرات ظاهری بسیاری نسبت به قبل داشتند و هر فرد برای خرید این دو گوشی ترغیب می شد. این مشکل باعث شد که اچ تی سی در فروش گوشی های خود نا کام باشد. برای همین به مشکلات مالی بسیاری بر خورد کرد.

اینک این کمپانی در تلاش است تا از مشکلات خود خارج شود. برای همین این کمپانی گوشی های جدیدی را در حال روانه کردن به بازار است. اچ تی سی o2 به نظر گوشی ای با طراحی متفاوت باشد و اچ تی سی با تغییر نام این گوشی از طراحی های مشابه اچ تی سی وان به نظر بیرون خواهد رفت.  گوشی دیگر این کمپانی گوشی Aero یا A9 می باشد که بنا بر اطلاعات باید منتظر این گوشی باشیم . تصاویر منتشر شده از این گوشی امروز گویای طراحی آشنایی می باشد. با دیدن این تصاویر حتما می فهمید که این طراحی به طراحی آیفون بسیار شبیه است.

Front-panel-of-HTC-Aero (1) Front-panel-of-HTC-Aero