امروز:13 اردیبهشت 1403

هدف ایسوس در سال 2016 ورود به جمع 10 تولید کننده ی برتر گوشی هوشمند سال 2016

یکی از گوشی های قابل تحسین و با امکانات زیاد و قیمت مناسب، گوشی زن فون ایسوس است . این گوشی در سال جاری نسخه ی دوم آن معرفی شد. این گوشی به یک رم 4 گیگابایت مجهز شده است که اولین گوشی با رم 4 گیگابایت در جهان نام گرفت. اما این امکانات بالا در کنار قیمت مناسب بسیاری را ترغیب به خرید این گوشی کرده است. ایسوس همچنین به عرضه ی فقط یک مدل زن فون 2 بسنده نکرد و گوشی های دلوکس و لیزر را نیز از همین سری معرفی کرد. این هنوز ابتدای کار است و چندی پیش ایسوس گوشی جدید زنفون دلوکس خود را به حافظه ی داخلی 256 گیگابایت در برزیل معرفی کرد. تمام این محصولات در یک راستا پیش می روند و آن تقویت بخش موبایل ایسوس و فروش بیشتر گوشی های هوشمند. ایسوس در حال حاضر در بخش لپ تاپ و نوتبوک یکی از بزرگان جهان بوده که محصولات مرغوبی را عرضه می کتد. اما این شرکت به جایگاه های بیشتر چشم دوخته است. در بخش موبایل ایسوس هدف خود را قرار گرفتن در لیست 10 کمپانی بزرگ جهان قرار داده است. با آریامونز همراه باشید.

ایسوس با عرضه ی گوشی زنفون خود را به عنوان یک عرضه کننده ی گوشی های بسیار مقرون به صرفه معرفی کرد که بسیاری برای خرید گوشی های آن جذب شده اند اما این کمپانی با این محصولات مقرون به صرفه هنوز در لیست 10 برند برتر موبایل سازی دنیا قرار نگرفته است. ایسوس در حال حاضر و تا به اینک 4 الی 5 میلیون گوشی به فروش رسانده است و پیش بینی می شود که تا سه ماهه ی سوم 2015 حدود 6 میلیون گوشی دیگر را نیز به فروش برساند. همچنین پیش بینی می شود که تا پایان 2015 حدود 21 میلیون گوشی ایسوس به فروش برود.

این کمپانی برای سال 2016 تصمیم به فروش 40 میلیون گوشی گرفته است که باید دید که آیا به این هدف می رسد یا خیر؟ نظر شما در مورد گوشی های زن فون چیست؟ با ما در میان بگذارید.