امروز:10 فروردین 1403

شرکت اچ پی با برنامه ریزی قبلی 55000 نفر از کارمندان خود را اخراج می کند

مدیر مالی شرکت اچ پی خبر دارد این شرکت باید 5 درصد بیشتر از آن چه برنامه ریزی کرده بود را  اخراج کند . قرار بود اچ پی 55000 نفر را اخراج کند که حالا این تعداد 5 درصد بیشتر خواهد بود . با آریامونز همراه باشید …

اچ پی قرار بود 55000 تا از کارمندان خود را تعدیل کند تا هزینه هایش کاهش یابد اما حالا قصد دارد 5 درصد بیشتر از کارمندانش را اخراج کند . برنامه ریزی اچ پی از سال 2012 شروع شد و در ابتدا قرار بود تنها 25 هزار کارمند این شرکت اخراج شود حالا این میزان به 55 هزار نفر افزایش یافته شده است . مدیر مالی اچ پی آمار دقیقی در این باره اعلام نکرد و فقط گفت حذف برخی از کارمندان این شرکت سبب می شود تا تغییرات ساختاری در اچ پی ایجاد نشود . مدیر مالی اچ پی به وال استریت ژورنال گفت :

ما در سال 2012 برنامه ریزی مان را شروع کردیم و در مرحله اجرا هستیم که می خواهیم 3900 کارمند دیگر را در سه ماهه سوم 2015  اخراج کنیم . در سه ماهه چهارم سال نیز باید 55 هزار کارمند را بر طبق برنامه ریزی از شرکت اچ پی بیرون کنیم .

نیروی انسانی اچ پی در دو بخش مجزا تقسیم خواهند شد . شرکت اچ پی در مهرماه سال گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که بخش کامپیوتر و پرینتر را از بخش سخت افزار و سرویس ها جدا خواهیم کرد . با تقسیم شدن شرکت اچ پی سهام داران در هر دو کمپانی صاحب سهم خواهند بود . جداکردن بخش از شرکت اصلی در ادامه ی برنامه ریزی های بازسازی شرکت اچ پی است که قبل از آن منجر به اخراج تعدادی از کارمندان این شرکت شد .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم