امروز:9 فروردین 1403

تبلت Zen Pad S 8.0 ایسوس با صفحه نمایش 8 اینچی معرفی خواهد شد

ایسوس همواره در معرفی محصولات خود از یک خط  مشی خاص استفاده می کند . این شرکت برندی را انتخاب می کند و تمام محصولات پایین رده تا بالارده خود را با این برند به بازار عرضه می کند . ایسوس برند زن پد را انتخاب کرده و تمام محصولات را تحت این نام معرفی می کند و حالا از تبلت سری ZenPad خو با مدل Z580CA پرده برداشته است .

تبلت ZenPad S 8.0 با مدل Z580CA دارای صفحه نمایش 8 اینچی LCD با رزولوشن 1536*2048 پیکسل و تراکم پیکسلی 324 پیکسل در هر اینچ می باشد . پردازنده این تبلت اتم Z3580 اینتل 64 بیتی و چهارهسته ای می باشد که روی فرکانس 2.3 گیگاهرتز قرار دارد .

این تبلت مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی می باشد که با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی می توان تا 128 گیگابایت حافظه را افزایش داد .

تبلت Z580CA دارای اسپیکرهای DTS می باشد که کیفیت صدای خوبی دارد و صفحه نمایش آن با گوریلا گلس 3 پوشانده شده است . تبلت جدید ایسوس همانند تمام پرچمداران به درگاه یو اس بی C مجهز شده  است . دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسل و دوربین جلویی که مختص تصاویر سلفی  است 5 مگاپیکسلی می باشد .

4444444

 

با روبه رو شدن با مشخصات سخت افزاری تبلت جدید ایسوس انتظار داریم که این دستگاه قیمت بالایی داشته باشد . اما ایسوس از جمله تولید کنندگانی است که همیشه محصولات خود را با قیمت مناسب و پایین تری به دست کاربران می رساند . این تبلت نیز از طریق فروشگاه آنلاین ایسوس و آمازون به قیمت 299 دلار عرضه خواهد شد . ایسوس با این قیمت مناسب و مشخصات سخت افزاری خوب می خواهد با رقیبان خود وارد عمل شود .

قلم استایلوس Z نیز از شهریور ماه با قیمت 29.99 دلار در فروشگاه آنلاین در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت . با این قلم می توانید در تبلت جدید ایسوس به راحتی بنویسید و طراحی کنید زیرا این قلم از 1024 سطح فشار پشتیبانی می کند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم