امروز:5 اردیبهشت 1403

توییتر محدودیت پیام های مستقیم 140 کاراکتری را حذف کرد

یکی از مزایای شبکه ی اجتماعی توییتر که همه را به سمت آن می کشاند محدودیت تعداد حروف برای ارسال توییت می باشد. این باعث شده است که هدف ها و مقصود در کوتاه ترین جمله بیان شود. اما آیا این محدودیت حروف برای پیام های مستقیم نیز نیاز است. قطعا نه و توییتر به این موضوع پی برده است و محدودیت 140 کاراکتری برای پیام ها را برداشته است. با آریامونز همراه باشید.

اگر تا به حال در فیسبوک گشت و گذاری کرده باشید حتما به پیام های و پست هایی بر خورده اید که بسیار طولانی هستند و اصلا آن را نخوانده و رد شده اید. بله این یک مشکل بزرگ است که طولانی شدن مطلب از خوانده شدن آن جلوگیری می کند. اما توییتر از همان ابتدا با محدودیت تعداد حروف وارد بازار شد. این محدودیت واقعا خوب بود اما در بعضی مواقع بسیار دست و پا گیر بود. یکی از مهمترین آن ها بخش پیام مستقیم توییتر بود. در بخش پیام مستقیم توییتر شما می توانستید فقط 140 کاراکتر بنویسید و این باعث می شد مطالب طولانی را بخش بخش ارسال کنید. جالب است بدانید تا چند مدت پیش پیام های مستقیم دارای محدودیت های دیگری نیز بودند. یکی از این محدودیت ها را قابلیت قرار دادن تصویر در پیام مستقیم بود. این قابلیت در توییتر پشتیبانی نمی شد. همچنین شما نمی توانستید به صورت گروهی در چت توییتر به بحث بپردازید. اما تمام این امکانات در چند مدت پیش تا به امروز در توییتر گنجانده شده است.

اما تمام این تغییرات با به روی کار آمدن کویل وایل در بخش سازماندهی محصولات توییتر اتفاق افتاد. این بخش های اضافه شده بسیار مفید بوده و به کاربران برای ارتباط بهتر کمک خواهد و همچنین باید گفت که اصول توییتر نیز هنوز حفظ شده است و شما نمی توانید توییت های بیشتر از 140 کاراکتر را ارسال کنید.

همچنین شایعاتی پیرامون عرضه ی یک مسنجر مانند فیسبوک برای توییتر منتشر شده بود. در پرسش این سوال از مسئولات توییتر گفته شده است که هنوز چنین برنامه ای وجود ندارد و نمی توانند از آینده سخن بگویند.