امروز:13 اردیبهشت 1403

به زودی رام های شخصی اندروید برای ماشین های هوشمند منتشر خواهند شد

همانطور که می دانید اندروید در همه ی بخش های مختلف وارد شده است. از گجت های پوشیدنی تا اتومبیل ها! اما به هر حال اهمیت همه ی بخش ها مانند هم نیست و بعضی از بخش های نیاز به بررسی بیشتر و دقت بیشتر گوگل و اندروید دارد. برای مثال بخش اندروید کار! این بخش با ماشین های هوشمند در اتباط است و باید به گونه ای طراحی شده باشد که راننده تمرکز کامل بر روی رانندگی داشته باشد. تا حال کاستوم رام ها برای اندروید کار وجود نداشته است اما خبر خوب یا بد این که به زودی می توان کاستوم رام ها را بر روی اندروید کار نصب کرد و رام های جدیدی برای ماشین ها عرضه خواهد شد که خریدار ان را نصب خواهد کرد. با آریامونز همراه باشید.

اندروید کار همانند اندروید گوشی و یا ساعت هوشمند نیست. این اندرید با سیستم ماشین کار می کند و مستقیما بر روی امنیت جانی شما تاثیر خواهد داشت. برای همین گوگل نیز که متوجه این مشکل است بر روی تمام برنامه های اندروید کار به صورت مستقیم نظارت دارد و حتی انچیزی را که برنامه های می توانند بر روی مانیتور نشان دهند را کنترل می کند. اما این از نظر ایمنی بسیار مناسبت است اما اندروید کار مشکلات شخصی سازی و محدودت های فراوانی را به کاربر القا می کند. برای همین وجود رام خارجی مناسب است. اما رام های غیر کارخانه ای و کاستوم آیا امنیت ماشین و راننده را به خطر نمی اندازند؟ این دقیقا چیزی است که باعث خوش یا بد بودن این خبر می شود. در صورتی که کاستوم رام ها را شما بتوانید بر روی ماشین خود نصب کنید گوگل نظارت مستقیمی نخواهد داشت و ممکن است که تمرکز و امنیت شما را از بین ببرد.

اما در طرف مقابل رام های شخصی قرار دارند که محدودیت های کارخانه را بر می دارند و این جای خوشحالی است. به هر حال Pioneer قابلیت های امنیتی خوبی را برای سیستم خود پیاده سازی کرده است و یک قابلیت جدید و آن نصب رام های جانبی را برای سیستم های خود در نظر گرفته است و از این به بعد کاربران می توانند رام های شخصی خود را بر روی اتومبیل خود نصب کنند.

نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ با ما در میان بگذارید.