امروز:10 اردیبهشت 1403

زیبا سازی صفحه شروع ویندوز 8

زیبا سازی صفحه شروع ویندوز 8 6

صفحه شروع

 

صفحه ی شروع (Start) در ویندوز ۸ به شما اجازه ی اضافه کردن نرم افزارها، پوشه ها، صفحات وب و… را برای دسترسی سریع تر و بهتر می دهد. اما در این مطلب می خواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که با آن شما می توانید عکس های دلخواه آن هم بصورت موزاییک به صفحه ی Start خود اضافه کنید! یعنی یک عکس را به چند موزاییک کنار هم تبدیل کنید و بعد آن ها را کنار هم روی صفحه ی Start قرار دهید.

 

نرم افزار Custom tiles maker یک نرم افزار برای زیبا سازی صفحه شروع ویندوز 8 می باشد .برای دانلود این نرم افزار در کادر جستجو در ویندوز ۸ خود نام این نرم افزار را تایپ کنید و به دنبال این نرم افزار در فروشگاه ویندوز بگردید. توجه کنید شما باید حداقل ویندوز ۸ RTM را داشته باشید.

 

صفحه شروع

 

 

بعد روی گزینه ی install کلیک کنید تا نرم افزار نصب شود. البته برای دسترسی به فروشگاه ویندوز می توانید مطالب زیر را که در سایت آریا مونز آموزش داده ایم دنبال کنید.

دسترسی به فروشگاه ویندوز (۳)

دسترسی به فروشگاه ویندوز۸ (۲)

دسترسی به برنامه های ویندوز استور مایکروسافت

 

این نرم افزار فقط از چند گزینه ی خیلی ساده تشکیل شده و تنظیمات خاصی ندارد.

 

صفحه شروع

 

برای شروع روی گزینه Select photo کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. نرم افزار تمام عکس های دستگاه شما را جستجو می کند و همه را در یک صفحه نمایش می دهد.

 

صفحه شروع

 

در مرحله ی بعد (Step 2) باید تعداد موزاییک ها را انتخاب کنید مثلا ۳×۲ و در مرحله ی سوم می توانید روی گزینه Adjust cropping کلیک کنید تا بتوانید قسمت خاصی از عکس را ببرید.

 

صفحه شروع

 

وقتی عکس آماده شد کافی است روی هر کدام از موزاییک های ساخته شده که می خواهید، کلیک کنید تا به صفحه ی Start ویندوز شما اضافه شوند.

 

صفحه شروع

 

البته دقت داشته باشید که با این نرم افزار  نمی توانید برای هر موزاییک یک برنامه تعیین کنید فقط می توانید یک عکس موردنظرتان را به صفحه ی Start اضافه کنید.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.