امروز:31 فروردین 1403

گوشی G8 شرکت هوآوی امروز به بازار معرفی شد

سال 2014 سال خوبی برای شرکت چینی هوآوی بود این‌طور که پیداست این شرکت چینی امسال هم سال خوبی مشابه با سال قبل دارد ، عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی که مناسب کاربران است از جمله دلایل موفقیت این شرکت می‌باشد . گوشی هوشمند جی 8 که 1 گوشی  میان رده  است  ساعتی پیش توسط شرکت هوآوی و معرفی شد.

شرکت هوآوی روندی را که در سال پیش طی کرده و روند موفقیت‌آمیزی بود در سال جاری ادامه می‌دهد و شاهد این قضیه می‌تواند این باشد که این کمپانی در نیمه اول امسال رشد 30% داشته است .وارد بازار کردن انواع گوشی‌های هوشمند و  تبلت های پرچم‌دار میان رده  از جمله دلایل موفقیت این کمپانی بوده است که یکی از این گوشی ها p8 می‌باشد .  نسل جدید جی ۷، گوشی میان رده با نام جی ۸  توسط این کمپانی معرفی شده و  بازار چین شاهد معرفی این گوشی بود

جی ۸ دارای یک صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 405 می‌باشد . جی 8 در دو ورژن با حافظه‌ی رم ۲ و ۳ گیگابایتی وارد بازار شده است . حافظه‌ی داخلی این دو ورژن نیز به ترتیب ۱۶ و ۳۲ گیگابایت می‌باشد . هر دوورژن از اسلات میکرو SD پشتیبانی می‌کنند که حافظه داخلی آن این قابلیت را دارد که تا  64 گیگابایت افزایش پیدا کند . دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل بوده و از نوع PureCel می‌باشد که در کنار یک فلش دوگانه می‌باشد . دوربین جلوی آن هم ژ ۵ مگاپیکسلی می‌باشد  . سنسور اثر انگشت نیز مانند دیگر گوشی‌های هوآوی در پشت این گوشی وجود دارد . همچنین  از باتری ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند . سیستم عامل مورد استفاده در جی ۸  اندروید ۵.۱ می‌باشد که از رابط کاربری Emotion هواوی استفاده می‌کند ،این گوشی 2 سیم‌کارت می‌باشد پشتیبانی از شبکه‌های 4G از دیگر امتیازات این گوشی به شمار می‌رود .

رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی از جمله رنگ‌هایی هستند که در گوشی G8 قابل سفارش دادن است . قیمت وورژنی که از حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی استفاده می‌کند ۳۷۰ دلار و ورژنی که از رم   ۳ گیگابایتی استفاده می‌کند ۴۳۴ دلار است.

نظر خودتان را با ما در میان بگذارید

اشتراک گذاری

اینجانب مهدي طیبی علاقه‌مند به تكنولوژي می‌باشم امیدوارم از مطالبی که می‌گذاریم لذت ببرید