امروز:9 فروردین 1403

تبلت‌های جدید سری اس سامسونگ با نسبت تصویر مشابه آیپد اپل معرفی می‌شوند

این‌طور که پیداست شرکت سامسونگ باعرضه تبلت‌های بالا رده‌ی خود در آینده  تغییراتی را در طول و عرض صفحه نمایش به وجود آورد و اندازه‌ای مانند آیپد اپل را برای آن‌ها قرار داده است . با اریامونز همراه باشید.

کسی که این اخبار را منتشر کرده است می‌گوید که عکس‌های منتشر شده از تبلت گلکسی تب اس ۲ را دارد که حاکی از آن است سامسونگ تصمیم گرفته است از اندازه صفحه نمایش را مانند  آیپد و گلکسی Tab A سامسونگ  کند. به صورتی  که تبلت‌های آینده سامسونگ عریض‌تر از تبلت های گذشته خواهند بود.

به جای تبلت‌های ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی، امکان دارد شاهد دیدن این تبلت‌ها در دو اندازه‌ی ۸ و ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسلی باشیم. اندازه صفحه نمایش جدید امکان دارد برای دیدن ویدئو  مناسب نباشند ولی تجربه‌ی خوبی در زمان دیدن صفحات وب و خواندن کتاب‌ها و مقاله‌ها به استفاده‌کنندگان می‌دهد .

شرکت سامسونگ به زیبایی تبلت خود نیز پرداخته است و هر دو نمونه تبلت‌های تب اس ۲ دارای ضخامت بسیار کم ۵ میلی‌متر هستند. این دو تبلت همچنین سبک‌ترین تبلت‌ها در رده خود می‌باشند . تبلت اس ۲، ۸ اینچی در حدود ۲۷۲ گرم و نسخه‌ی ۹.۷ اینچی در حدود ۴۰۸ گرم وزن دارند . همچنین امید است شاهد زبان طراحی همانند گلکسی اس ۶ وداشتن پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اکسینوس ۷۴۲۰ و رم ۳ گیگابایت  باشیم.

بنا بر وبر اخبار رسیده دو تبلت جدید سری اس سامسونگ در دروز ، ۲۹ تیر ماه معرفی خواهند

همچنین عکس‌های جدید که به وسیله آنها این تبلت ها معرفی شده‌اند ساعاتی پیش به نمایش درآمدند

gsmarena 003

gsmarena 004

اینجانب مهدي طیبی علاقه‌مند به تكنولوژي می‌باشم امیدوارم از مطالبی که می‌گذاریم لذت ببرید