امروز:10 فروردین 1403

ارزش سهام گوگل با افزایش 11 درصدی به 468 میلیارد دلار صعود کرد

چند روز گذشته کمپانی گوگل اقدام به اعلام گزارشات مالی خود که شامل سه ماه دوم سال جاری می باشد، نمود. قبلا نیز پیش بینی هایی از افزایش ارزش سهام گوگل از سوی عوامل وال استریت ،صورت گرفته بود اما این افزایش دور از انتظار آن ها می باشد چون گوگل در این سه ماه تقریبا 11 درصد افزایش سرمایه داشته است و سبب شده که حدود 65 میلیون دلار به ارزش این شرکت در بازار اضافه گردد و 468 میلیارد دلار را به ارزش سهام خود اضافه کند.

گوگل توانست نخستین بار در تاریخ مبادله ی سهام خود، سهام کلاس A را بیش تر از 700 دلار مبادله کند.  همچنین در 18 ماه اخیر این کمپانی نمی توانست در حد مطلوبی انتظارات عوامل وال استریت را برآورده سازد اما اکنون توانسته است چند برابر آن چیزی که وال استریت پیش بینی کرده بود ،سود کند و با افزایش 11 درصدی به 468 میلیارد دلار صعود کرد

قبل از این رخداد، کمپانی اپل طی گزارشات مالی خود در سال 2012 رکورد دار ارزش سهام با افزایش 46.4 میلیارد دلاری بود و هم اکنون نیز این کمپانی با دارا بودن 700 میلیارد دلار ارزش سهام خود، ارزشمند ترین شرکت در حوزه ی تکنولوژی در تاریخ به حساب می آید.

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.