امروز:9 فروردین 1403

سرویس Voice Command در حالت آفلاین هم دستورات شما را اجرا می کند

گوگل سرویس تقاضای  صوتی یا  Voice Command را ارائه داده است و بسیاری از اسمارت فون های اندرویدی این سرویس گوگل را دریافت کرده اند . در داخل برنامه اگر سرویس را فعال کرده باشید با گفتن کمله Ok Google می توانید از تقاضای صوتی استفاده کنید بدون اینکه کلمه ای را تایپ کنید .

این سرویس گوگل در مواقعی کاربرد بیشتری دارد ، مثلا وقتی نمی توانید از دستانتان استفاده کنید با گفتن این کلمه می توانید جستجوی تان را انجام دهید . اما این سرویس به دلیل  استفاده از اینترنت اشکال دارد یعنی در حالت آنلاین می توان از این سرویس استفاده کرد ولی گویا به نظر می رسد که حالت آفلاین آن هم توسط گوگل ارائه خواهد شد .

در آخرین نسخه این برنامه کدهایی به دست آمده است که شانس ارائه نسخه آفلاین را برای سیستم عامل اندروید افزایش می دهد . برای سرچ کردن مطالب تان به اتصال اینترنت نیاز دارید اما با حالت آفلاین این سرویس می توانید دستور روشن شدن وای فای ، پخش یک موسیقی ، یک تماس تلفنی و یا ارسال پیامک از آن استفاده کنید .

این کارها زیاد زحمت ندارد اما اگر به صورت آفلاین و صوتی هم در خدمت کاربر باشد به درد بخور و کاربردی خواهد بود .

هنوز زمان عرضه نسخه آفلاین این سرویس برای کاربران اندرویدی مشخص نشده است .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم