امروز:7 اردیبهشت 1403

Insensi تلفن مخصوص کودکان خود را با عنوان ILY معرفی کرد

Insensi نام استارت آپی است که به تازگی طرحی برای تولید تلفن های همراه مخصوص کودکان را مطرح کرده است.نام این تلفن کودکان  ILY است و قابلیت های محدودی دارد.با آریامونز همراه باشید…

کودکان می توانند با ILY تماس های ویدیویی و یا صوتی با اعضای خانواده داشته باشند و یا اینکه تصاویری را برای آنها ارسال و یا از آنها دریافت کنند.

با ابداع این تلفن توسط  Insensi  دیگر نگرانی خانواده ها جهت استفاده از تلفن های هوشمند توسط کودکان برطرف خواهد شد و کودکانی که اجازه استفاده از تلفن های هوشمند را تا به امروز نداشتند دیگر می توانند با ILY تلفن هوشمند مخصوص خود را داشته باشند.

رابط کاربری تلفن هوشمند ILY بسیار ساده طراحی شده تا کودکان بتوانند به راحتی تماس های صوتی و تصویری برقرار کنند و با تصاویر ارسال و دریافت کنند و با استفاده از امکانی که در صفحه اصلی تعبیه شده است به آسانی مخاطبی را برای برقراری ارتباط اضافه کنند.تماس های  صوتی و تصویری برقرار شده توسط ILY به وسیله ی وای‌فای یا سیم کارت فراهم می شوند.امکان نقاشی کردن نیز برای کودکان توسط اپلیکیشن مخصوصی فراهم گردیده و کودکان می توانند تصاویر را پس از اتمام نقاشی آن را برای اعضای خانواده و مخاطبین ارسال کنند.

نکته جالب این است که هیچ مرورگری برای دسترسی به اینترنت در تلفن ILY وجود ندارد و از این بابت هیچ نگرانی خانواده ها نخواهند داشت.

قیمت ILY 200 دلار اعلام شده است.

 

نظر شما چیست؟برای کودکتان ILY تهیه میکنید و یا تلفن های هوشمند دیگر؟

لیسانس نرم افزار کامپیوتر علاقمند به تمام زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی