امروز:9 فروردین 1403

عرضه اولین کامپیوتر همه کاره مبتنی بر سیستم عامل کروم توسط ایسر

شرکت ایسر در ماه جاری دو کامپیوتر همه کاره خود را که از سیستم عامل کروم بهره می‌برند عرضه کند.یکی از این کامپیوتر ها با نمایشگر لمسی و دیگری بدون نمایشگر لمسی را روانه بازار خواهد شد.با آریامونز همراه باشید…

 این دو All-in-One جدید بدون شک سری جدیدی از محصولات شرکت تایوانی ایسر هستند که قرار است تا در همین ماه به بازار آمریکا هم عرضه شوند البته ایسر قبلا  کروم‌بوک‌های خود را با سیستم‌عامل کروم تولید کرده است.

هر دوی این کامپیوترهای همه کاره مجهز به نمایشگر 21.5 اینچی با روزولوشن 1080p، پردازنده چهار هسته‌ای تگرا K1 انویدیا (که شرکت انویدیا از آن با عنوان سریعترین پردازنده موبایل دنیا یاد می‌کند) و 4 گیگابایت رم DDR3 هستند. از نظر اتصالات نیز هر دو درگاه USB 3.0 و USB 2.0  همچنین خروجی HDMI در کامپیوترهای همه کاره جدید ایسر وجود دارند و البته وب‌کم HD نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

معمولاً کامپیوترهای All-in-one باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شوند. شاید جالب باشد که ایسر از یک پردازنده موبایل برای کامپیوتر همه کاره خود استفاده کرده  و برای این که مشکلی از بابت اجرای نرم‌افزارها پیش نیاید، این شرکت تایوانی پردازنده تگرای انویدیا را برگزیده است.

کروم‌بیس ایسر که مدل آن DC221HQ از نمایشگر غیر لمسی بهره می‌برد و با قیمت 329.99 دلار به بازار عرضه می‌شود؛ همچنین نسخه‌ی دیگر آن که دارای نمایشگر لمسی است قیمت 429.99 دلار دارد.

نظر شما درباره All-in-One ایسر چیست؟داشتن یک کامیپوتر All-in-One و صرفه جویی در فضا و همچنین مجهز بودن آن  به سیستم عامل کروم به چه اندازه می تواند جالب و خواستنی باشد؟

اشتراک گذاری

لیسانس نرم افزار کامپیوتر علاقمند به تمام زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی