امروز:13 اردیبهشت 1403

اسپیکر UE Roll ضدآب را با خود به حمام ببرید

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید همیشه به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید و هیچ وقت اسپیکرتان را از خودتان جدا نمی کنید ، اسپیکر جدید UE Roll را به شما توصیه می کنیم . این اسپیکر را می توانید با خود به حمام ، استخر و دریا ببرید و از گوش دادن به موسیقی تان لذت ببرید . این اسپیکر هیچ مدل مشابه ای در بازار ندارد و طراحی جالب  و دوست داشتنی اش ما را ترغیب می کند تا اطلاعات بیشتری در موردش بدانیم … با آریامونز همراه باشید …

این اسپیکر با ظاهر گرد و مسطحی که دارد شبیه به یک بشقاب پرنده کوچک است و روی آن علامت های + و – تعبیه شده است که به راحتی می توانید صدای موسیقی تان را کم یا زیاد کنید . طراحی این اسپیکر بسیار زیبا و دوست داشتنی است .

این اسپیکر ضد آب را می توانید با خود به حمام و استخر ببرید و مطمئن باشید که هیچ صدمه ای به آن وارد نمی شود اما برای اطمینان بیشتر به شما پیشنهاد می کنیم که مدت زمان زیادی در آب نگه ندارید .
باتری این اسپیکر می تواند تا 9 ساعت دوام بیاورد که در مقایسه با اسپیکر Logitech UE Mini Boom با قابلیت تحمل شارژ 10 ساعت ، عملکرد ضعیف تری دارد اما با خاصیت ضدآبی این اسپیکر ، باتری چندان اهمیتی ندارد .

UE-ROLL-Portable-Bluetooth-Speaker-04

UE-Roll-Waterproof-Bluetooth-Speaker-1

در کل این اسپیکر جدید و ضدآب ، اسپیکر قدرت مندی است که با آن تجربه متفاوتی را از گوش دادن به موسیقی خواهید داشت و با مدل های قبلی اسپیکرتان متفاوت می باشد . پیش بینی می شود این اسپیکر به همراه لوازم جانبی اش به قیمت 100 دلار به فروش برسد .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم