امروز:5 اردیبهشت 1403

هدفون SiMe به همراه نمایشگری شبیه به گوگل گلاس معرفی خواهد شد

شرکت ChipSiP نمونه‌ی اولیه هدفون هوشمندخود با نام SiMe که دارای نمایشگری شبیه به عینک گوگل گلس در نمایشگاه کامپیوتکس به نمایش گذاشته و در نظر دارد طی سه ماه آینده آن را با قیمت ۵۵۰ دلار روانه‌ی بازار کند.
SiMe راحت‌ترین دستگاه تولیدی شرکت ChipSiP است که بر روی سر کاربر قرار گیرد که البته بیشتر شبیه به نسخه‌ی تکاملی عینک‌های هوشمندی است که برای گیمینگ ساخته شده‌اند. SiMe مجهز به اندروید نسخه‌ی ۴.۴ است که می‌توان از طریق یک پد لمسی آن را کنترل کرد.

همانطور که گفته شد هدفون SiMe به یک نمایشگر کوچک مجهز شده که می‌توان ویدئوها و محتواهای آنلاین اینترنت را در آن تماشا کرد. علاوه بر این می‌توان این هدفون را برای استریم مستقیم موسیقی و ویدئو از گوشی هوشمند به کار برد.

در طراحی SiMe از یک لولای 180 درجه‌ استفاده شده و به کاربر این امکان را می‌دهد که نمایشگر را در میان چشم‌ها جابجا کند و محل آن را تنظیم نماید، یعنی کاربر با هرکدام از چشم‌ها که برای مشاهده‌ی نمایشگر راحت‌تر باشد، می‌تواند محتوا را تماشا کند و اگر تنها قصد گوش دادن به موسیقی را دارد می‌تواند نمایشگر آن را چرخانده و در کنار هدفون قرار دهد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.