امروز:10 فروردین 1403

سامسونگ رتبه نخست ساخت تلویزیون‎های هوشمند را از آنِ خود کرد

شاید شما هم با شنیدن نام سامسونگ بی اختیار به یاد گوشی ها و تبلت های این کمپانی بیفتید. اما باید گفت این کمپانی تلاشش را تنها در زمینه گوشی ها و تبلت ها معطوف نکرده و به محصولات دیگر هم نگاهی داشته است. این شرکت از قدیمی ترین فعالان تولیدات دستگاه‎های الکترونیکی هوشمند بوده که در حوزه لوازم خانگی هم کار کرده است. ساخت تلویزیون‎های هوشمند توسط این کمپانی رتبه نخست بزرگترین تولید کننده هوشمند را به این شرکت اهدا نموده است.

این کمپانی توانسته در 9 سال گذشته بیشترین تولیدات لوازم خانگی هوشمند را از آنِ خود کند که بیشترین این دستگاه ها تلویزیون بودند.

براساس گزارش های منتشر شده کمپانی سامسونگ در نیمه اول پارسال ۲۳٫۹ درصد از بازارهای جهانی را در حوزه تلویزیون‎های هوشمند از آن خود کرده است که این امر در مقایسه با ساخت تلفن های همراهی که این شرکت تولید و روانه بازار کرده، تعداد بیشتری را در بر می گیرد.

کارشناسان Display Search در این گزارش به یکی از امتیازات تلویزیون‎های هوشمند از جمله صفحه نمایش خمیده اآن شاره کردند و این ویژگی را عاملی برای ثبات رتبه فروش سامسونگ در سال‌های آینده دانسته‎اند.

سامسونگ امیدوار تا بتوانند با تمامی محصولات خود بازارهای جهانی ر ا در اختیار بگیرد چرا که در فروش تبلت و گوشی های همراه هوشمند، وجود اپل را مانعی برای افزایش فروش این محصولات می داند. البته ناگفته نماند با وجود این امر نیز،  گوشی های اندروید به دلیل قیمت مناسب به نسبت گوشی های با سیستم عامل ios طرفداران زیادی دارند.